PracaGrupypl.praca.dyskusjeOdejscie z pracy - zmiana warunkow umowy bez powiadomienia pracownika??? › Re: Odejscie z pracy - zmiana warunkow umowy bez powiadomienia pracownika???
    From: "Kalisima" <n...@m...me>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Odejscie z pracy - zmiana warunkow umowy bez powiadomienia pracownika???
    Date: Sat, 9 Dec 2006 00:44:26 +0100

    Użytkownik "Radek" <g...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:el3b38$m6a$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam!
    > Tak sie zlozylo, ze firma w ktorej pracuje zafundowala sobie
    > przeprowadzke.
    > W umowie o prace na czas nieokreslony mam nastepujacy wpis:
    >
    > "...umowa zawarta przez spolke XXX z siedziba w Warszawie przy ul. XXX."
    >
    > dalej jest:
    >
    > "Strony ustalaja nastepujace warunki zatrudnienia:"
    >
    > I tu nastepuje wypunktowanie warunkow. Jednym z nich jest:
    >
    > "3. Praca w siedzibie firmy." (adres w punkcie nie jest podany, jest
    > jedynie
    > we wstepie, ktory przepisalem powyzej)

> [...]
    O ile dobrze pamiętam, to zmiana miejsca pracy (taka która wymaga
    wypowiedzenia warunków umowy lub porozumienia stron) jest tylko wówczas, gdy
    w adresie zmienia się miejscowość. Jeśli zaś zmiana odbywa się w ramach tej
    samej miejscowości, to pracodawca może tylko zawiadomić pracownika, że od
    jutra musi jeździć do pracy na drugi koniec miasta.
    Kalisima