PracaGrupypl.praca.dyskusjeOddelegowanie - wyjazd służbowy › Re: Oddelegowanie - wyjazd służbowy
  • Data: 2003-05-23 22:04:09
    Temat: Re: Oddelegowanie - wyjazd służbowy
    Od: Robal <b...@w...plinvalid> szukaj wiadomości tego autora

    > Zostałem wysłany służbowo na trzy miesiące do innej miejscowości .
    > Pracodawca stwierdził, że po tym czasie wrócę na kilka dni i
    > ponownie wyśle mnie służbowo na kolejne trzy miesiące. Czy może
    > tak zrobić ? W kodeksie zdaje się, że nie można. Pracodawca
    > twierdzi zaś uparcie, że to nie jest oddelegowanie do innego
    > miejsca pracy lecz wyjazd służbowy. Moim zdanie to to samo - być
    > może się mylę ? Doradźcie mi.

    IMVHO nie ma czegos takiego jak wyjazd sluzbowy "trzymiesieczny" (czy
    tez jakikolwiek inny dlugi okres) . Jest to po prostu wskazanie innego
    miejsca pracy. To zas nie moze byc jednostronnie wskazane przez
    pracodawce w ramach konkretyzacji obowiazkow pracowniczych. Zmiana
    miejsca pracy wymaga albo zgody pracownika albo dokonania przez
    pracodawce wypowiedzenia zmieniajacego (na ktore pracawnik moze sie nie
    zgodzic ale wtedy = wypowiedzeniu umowy)

    Pracodawca moze na okres max 3 miesiace w roku kalendarzowym powierzyc
    co najwyzej INNA PRACE (w przypadku przestoju nie ma ograniczenia 3
    miesiecznego). Nie obejmuje to wiec miejsca pracy.

    Robal bob67(at)wp.pl