PracaGrupypl.praca.dyskusjeOddelegowanie - wyjazd służbowy › Oddelegowanie - wyjazd służbowy
  • Data: 2003-05-23 10:24:40
    Temat: Oddelegowanie - wyjazd służbowy
    Od: "Max" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam pytanko.

    Zostałem wysłany służbowo na trzy miesiące do innej miejscowości .
    Pracodawca stwierdził, że po tym czasie wrócę na kilka dni i ponownie wyśle
    mnie służbowo na kolejne trzy miesiące. Czy może tak zrobić ? W kodeksie
    zdaje się, że nie można. Pracodawca twierdzi zaś uparcie, że to nie jest
    oddelegowanie do innego miejsca pracy lecz wyjazd służbowy. Moim zdanie to
    to samo - być może się mylę ? Doradźcie mi.

    Pozdrawiam
    Piotr Juniewicz