PracaGrupypl.praca.dyskusje › "Odcinek pensji"

  • 1. Data: 2004-06-03 20:35:24
    Temat: "Odcinek pensji"
    Od: "Marcin" <n...@n...com>

    Witam

    Jak nazywa sie kartka od pracodawcy na ktorej jest napisane ile pieniedzy
    zarobilem w mieisiacu, ile poszlo na ZUS, ile na zaliczke na podatek
    itp. Korzystalem z google, ale nie wiem wlasciwie
    o co zapytac.

    Pozdrawiam

    Marcin

  • 2. Data: 2004-06-04 04:35:39
    Temat: Re: "Odcinek pensji"
    Od: "Damian" <...@...pl>

    pasek

  • 3. Data: 2004-06-04 06:55:56
    Od: "szulik" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin" <n...@n...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > zarobilem w mieisiacu, ile poszlo na ZUS, ile na zaliczke na podatek
    > itp. Korzystalem z google, ale nie wiem wlasciwie
    Może być np. "indywidualna lista płac" lub "lista płac"

    Ewa

  • 4. Data: 2004-06-04 07:36:16
    Od: "Jarosław A. Sokół" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > zarobilem w mieisiacu, ile poszlo na ZUS, ile na zaliczke na podatek
    > itp. Korzystalem z google, ale nie wiem wlasciwie

    RMUA

  • 5. Data: 2004-06-04 07:37:57
    Od: "Matijaz" <m...@w...pl>

    > Jak nazywa sie kartka od pracodawcy na ktorej jest napisane ile pieniedzy
    > zarobilem w mieisiacu, ile poszlo na ZUS, ile na zaliczke na podatek

    LISTA PŁAC

    Lista płac jest dokumentem stanowiącym podstawę do wypłaty wynagrodzeń.
    Podstawę do sporządzenia listy płac stanowią:
    . umowy o pracę, listy obecności, karty urlopowe, zaświadczenia o
    niezdolności do pracy (zwolnienia lekarskie), zatwierdzone wnioski premiowe
    itp.,
    . oświadczenia pracownika do celów obliczania podatku dochodowego od osób
    fizycznych,
    . dokumenty dotyczące świadczeń ze środków ZUS, np. zasiłki rodzinne,
    zasiłki opiekuńcze,
    . dokumenty dotyczące potrąceń z wynagrodzeń, np. tytuły wykonawcze.

    ZESTAWIENIE SKŁADNIKÓW WYNAGRODZEŃ DO LISTY PŁAC

    Zestawienie to jest zestawieniem pomocniczym, służącym do ustalenia
    wynagrodzeń brutto dla poszczególnych pracowników w przypadku, gdy na
    wynagrodzenie brutto składa się (poza płacą zasadniczą) kilka pozycji
    ustalonych w zakładowym regulaminie wynagradzania, np. dodatek funkcyjny,
    dodatek stażowy.

  • 6. Data: 2004-06-04 08:44:54
    Od: Andrzej Rumin <r...@h...spam.data.pl.invalid>

    Fri, 4 Jun 2004 09:36:16 +0200, Jarosław A. Sokół
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    > RMUA

    To może być RMUA, ale nie musi. Może to być po prostu kartka z
    ww. informacjami, pieczątką i podpisem, która jednak nie jest RMUA.

    --
    Andrzej Rumin

  • 7. Data: 2004-06-04 12:12:29
    Od: "Ceberebek" <c...@o...pl>

> [...]
    > zarobilem w mieisiacu, ile poszlo na ZUS, ile na zaliczke na podatek
    > itp. Korzystalem z google, ale nie wiem wlasciwie

    W niektórych zakładach potocznie mówi się "fiszka" :-))

    Ceberebek