PracaGrupypl.praca.dyskusjeObuwie Deichmann wierutni oszuści...... › Re: Obuwie Deichmann wierutni oszuści......
    From: "Janusz Kesik" <j...@N...poczta.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Obuwie Deichmann wierutni oszuści......
    Date: Mon, 22 Apr 2002 00:35:52 +0000 (UTC)

    Miałem podobną sytuację w Adidasie - sklep nie przyjął reklamacji bo ponoć
    niewłaściwie użytkowałem obuwie (chodziłem w nim po lotnisku i po mieście).
    Do odmowy była dołączona opinia rzeczoznawcy, jak na mój gust "drukowana". Za
    przeproszeniem wk... się i buciki ładnie zapakowałem, dołączyłem liścik
    opisujący całą sytuację i posłałem do centrali Adidasa w Polsce.
    Po tygodniu zadzwoniła do mnie właścicielka sklepu, już bardzo milutka z
    wiadomością, że pieniążki za zgłodniałe buty czekają na mnie w kasie sklepu
    (tego gdzie odmówiono mi przyjęcia reklamacji). Kilka dni później doszedł
    list z przeprosinami od firmy Adidas. :)

    Może z tymi miśkami właśnie tak zagadaj? Zapakuj, napisz list od oburzonego
    klienta grożąc że ładnie ich rozreklamujesz i już nigdy Twój but nie postanie
    w ich sklepach, już nie wspominając żeby to był but zakupiony u nich. A
    wszystko poślij do centrali (chyba w Poznaniu). Prawdopodobnie zaśpiewają
    znacznie cieniej (wiadomo, bezrobocie a dla kierownika sklepu comiesięczna
    pensja niemało znaczy).

    Pozdrdo i powodzenia,

    Janusz Kęsik
    Aeroklub Częstochowski