PracaGrupypl.praca.dyskusje › Obuwie Deichmann wierutni oszuści......

  • 1. Data: 2002-04-21 00:25:53
    Temat: Obuwie Deichmann wierutni oszuści......
    Od: "Bruti" <b...@p...onet.pl>

    Sieć obuwnicza Deichmann są wierutnymi oszustami.Nie dość, że sprzedają
    obuwie, które po dwóch miesiącach się rozłazi to nie uznają reklamacji .W
    praktyce nie ma ani rękojmi, ani gwarancji, którą szumnie obiecują przez
    rok.Po konsultacji z ekspertem, kierownik marketu Deichman wypowiada się,
    poprostu, że reklamacja nie została uznana bo np.z przyczyn niewłaściwego
    użytkowania obuwia lub z uwagi na fakt , iż wada została okazana za poźno -
    powinno się z nią udać we wstępnej fazie - i takie kompletne
    bzdury.Zdecydowanie odradzam zakupów w tej sieci - przekażcie innym
    klientom - omijajcie ich.

    begin 666 Tomek.vcf
    M0D5'24XZ5D-!4D0-"E9%4E-)3TXZ,BXQ#0I..CM4;VUE:PT*1DX
    Z5&]M96L-
    M"D5-04E,.U!2148[24Y415).150Z8G)U=&DQ,C- <&]C>G1A+F]N970N<&PN
    C#0I2158Z,C P,C T,C%4,# R-34S6@T*14Y$.E9#05)$#0H`
    `
    end

  • 2. Data: 2002-04-21 22:21:07
    Temat: Re: Obuwie Deichmann wierutni oszuści......
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    b...@p...onet.pl (Bruti) wrote in <3cc2eed6$2@news.vogel.pl>:

    /ciach.../

    >powinno się z nią udać we wstępnej fazie - i takie kompletne
    >bzdury.Zdecydowanie odradzam zakupów w tej sieci - przekażcie innym
    >klientom - omijajcie ich.

    Potwierdzam, ze buty DM zazwyczaj sa do wyrzucenia po 2-3 miesiacach
    chodzenia. Buty innych marek sprzedawane przez Deichmanna sa nieco lepsze.
    Ale co to ma wspolnego z tematyka grupy :-)))

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 3. Data: 2002-04-22 00:35:52
    Od: "Janusz Kesik" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    Miałem podobną sytuację w Adidasie - sklep nie przyjął reklamacji bo ponoć
    niewłaściwie użytkowałem obuwie (chodziłem w nim po lotnisku i po mieście).
    Do odmowy była dołączona opinia rzeczoznawcy, jak na mój gust "drukowana". Za
    przeproszeniem wk... się i buciki ładnie zapakowałem, dołączyłem liścik
    opisujący całą sytuację i posłałem do centrali Adidasa w Polsce.
    Po tygodniu zadzwoniła do mnie właścicielka sklepu, już bardzo milutka z
    wiadomością, że pieniążki za zgłodniałe buty czekają na mnie w kasie sklepu
    (tego gdzie odmówiono mi przyjęcia reklamacji). Kilka dni później doszedł
    list z przeprosinami od firmy Adidas. :)

    Może z tymi miśkami właśnie tak zagadaj? Zapakuj, napisz list od oburzonego
    klienta grożąc że ładnie ich rozreklamujesz i już nigdy Twój but nie postanie
    w ich sklepach, już nie wspominając żeby to był but zakupiony u nich. A
    wszystko poślij do centrali (chyba w Poznaniu). Prawdopodobnie zaśpiewają
    znacznie cieniej (wiadomo, bezrobocie a dla kierownika sklepu comiesięczna
    pensja niemało znaczy).

    Pozdrdo i powodzenia,

    Janusz Kęsik
    Aeroklub Częstochowski
    j...@i...pl
    www.soaring.enter.net.pl

  • 4. Data: 2002-04-22 00:43:18
    Od: "Janusz Kesik" <j...@N...poczta.gazeta.pl>

    Raczej niewiele, ale dobra antyreklama musi dotrzeć do jak najszerszego kręgu
    potencjalnych klientów DM ;)

    A jeżeli chodzi o buty z DM, to ja chyba muszę mieć niezłego farta, bo jak na
    razie chodzę w nich już drugi sezon i jakoś nie wyglądają na zgłodniałe :)

    Pozdro,

    Janusz Kęsik
    Aeroklub Częstochowski
    j...@i...pl
    www.soaring.enter.net.pl

  • 5. Data: 2002-04-22 12:02:22
    Od: "VERTRET" <v...@k...onet.pl>

    (wiadomo, bezrobocie a dla kierownika sklepu comiesięczna
    > pensja niemało znaczy).

    Nie wiadomo. Jakies trzy lata temu proponowano mi etat mowiacego po niemiecku
    kierownika sklepu i
    dawano cale 1000 PLN netto.
    Nie wiem jak jest teraz. Moze ktos sie odezwie i powie?

  • 6. Data: 2002-04-22 13:01:14
    Od: "www.vidi.biz.pl" <N...@w...pl>

    W moim przypadku (sklep Zebra w Krakowie inne obuwie) podziałała rada jaką
    otrzymałem w federacji konsumentów. Mianowicie odwołanie na piśmie, że nie
    podzielasz opini rzeczoznawcy i wnosisz o ponowne rozpatrzenie reklamacji,
    ale uwaga na dole DO wiadomości : Państwowa Inspekcja Handlowa, Federacja
    Konsumentów.
    I poskutkowało, po 14 dniach oddali forsę.

    Mimo, że NTG to sposób polecam.

    TK
    www.vidi.biz.pl
    "Uczenie się jest podobne do wiosłowania pod prad,
    nie płynąc do przodu znaczy być znoszonym w dół" przysłowie
    chińskie

  • 7. Data: 2002-04-22 18:58:03
    Od: "fotech" <u...@f...onet.pl>

> [...]
    > powinno się z nią udać we wstępnej fazie - i takie kompletne
    > bzdury.Zdecydowanie odradzam zakupów w tej sieci - przekażcie innym

    Mialem takie samo przezycie, po 3ciej naprawie i nie uznawaniu rekojmi i
    lipnych opiniach rzeczoznawcy zaczely sie trzymac kupy.

    Paskudztwo

    Wojtek

  • 8. Data: 2002-04-30 12:44:13
    Od: "Zygmunt" <s...@w...pl>

    Kupuj Matrensy, wyjdzie tanie w skali roku