PracaGrupypl.praca.dyskusjeOVB - szukają naiwnych? - Długie › Re: OVB - szukają naiwnych? - Długie
    From: "OGG" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: OVB - szukają naiwnych? - Długie
    Date: Mon, 2 Jun 2003 22:22:23 +0200

    Z tego co wiem jestes doradca finansowym - a twoim zadaniem ma byc szukanie
    klientow!
    Rezcz niezbyt fajna poniewaz... na pierwszych szkoleniach powiedza ze
    wszystko jest cacy i ze kazdy moze powiezyc im pieniadze.
    Z czasem dowiesz sie, ze jednak lepiej szukac osob z wieksza iloscia
    gotowki..
    Pozniej dostaniesz ksiazeczke w ktorej masz znalezc 10 osob do
    zainwestowania a kazda z tych 10 ma polecic nastepne 10
    i chyba szkoda czasu mi sie wydaje! Polska to taki kraj gdzie malo kto jest
    sklonny inwestowac, poniewaz malo kto ma flote! Realnie myslac znajdz mi od
    zaraz 100 osob do ktorych dotrzesz i ktore moga inwestowac np po 5000 zł!

    Jesli firma jest w tychach to nawet moze mowie o tej samej co masz na mysli!

    pozdrawiam
    /OGG