PracaGrupypl.praca.dyskusje › OVB - szukają naiwnych? - Długie

  • 1. Data: 2003-06-02 20:13:31
    Temat: OVB - szukają naiwnych? - Długie
    Od: "Ania" <N...@w...pl>

    Witam,
    Poniżej moja rozmowa z "przedstawicielem" OVB Allfinanz - wyciągnijcie
    wnioski - może ktoś słyszał o tej firmie i próbach nabierania ludzi?

    JA: Witam - pisze w sprawie pracy - na czym miałaby polegać? Zanim udam się
    na zebranie rekrutacyjne - chciałabym wiedzieć jak się przygotować itp.
    JA: (21:31)
    Dostałam już od Pana maila
    EMO (21:31)
    dobrze kilka pytan z mojej strony
    EMO (21:31)
    wiek Pani
    EMO (21:31)
    wyksztalcenie
    EMO (21:31)
    doswiadczenie zawodowe jakies o ile jest
    EMO (21:31)
    co Pani aktualnie robi
    JA: (21:32)
    21 lat - studentka budownictwa
    JA: (21:32)
    Aktualnie szukam pracy na wakacje
    JA: (21:33)
    Doświadczenie zawodowe - niestety brak, ale kiedyś trzeba zacząć
    EMO (21:33)
    oczywiscie
    EMO (21:34)
    czy jest Pani osoba kreatywna tworcza energoczna
    EMO (21:34)
    chcaca sie rozwijac
    JA: (21:34)
    Oczywiście - sam fakt, że studiuję taki kierunek
    EMO (21:36)
    acha wiec chcialbym zaproponowac blizsza rozmowe poznanie Pani umiejetnosci
    i cech na spotkaniou rekrutacyjnym
    JA: (21:37)
    chętnie przyjdę na spotkanie-ale chciałabym wiedzieć na czym polegalaby
    praca
    EMO (21:37)
    mamy wiele stanowisk pracy
    JA: (21:37)
    na przykład..
    JA: (21:37)
    .
    EMO (21:37)
    aktualnie poszukujemy kadry kierownieczje i mlodych soosba chcacych sie
    rozwijac i pracowac w silnym zespole
    JA: (21:38)
    a czym zajmuje się Pańska firma?
    EMO (21:39)
    jestemy koncernem finansowym
    EMO (21:39)
    Niemieckim koncernem
    EMO (21:39)
    w Polsce dzialamy od 10 lat w Europie od 32
    JA: (21:39)
    a coś bardziej dokladnego-ja się lepiej orientuję w branży budowlanej
    EMO (21:40)
    niestety ale z budownictwem nic nie mamy wspolnego
    JA: (21:42)
    Konkretnie - oferta wydaje mi się bardzo tajemnicza, żeby nie powiedzieć
    podejrzana - pierwszy raz spotykam się z taką ofertą - czy pod tą pracą nie
    kryje się przypadkiem akwizytorstwo itp. ?
    EMO (21:42)
    niesatety ale z akwizycja nie mamy nic wspolnego
    EMO (21:42)
    jesli Pani szuka cos na temat akwizycji to nie do nas
    JA: (21:43)
    Branża finansowa to bardzo szerokie pojęcie - może oznaczać np. pośrednictwo
    w oferowaniu kart kredytowych itp.
    JA: (21:44)
    Może Pan sprecyzować na czym konkretnie polega praca, jaka jest nazwa firmy?
    EMO (21:44)
    nazwa firmy to OVB Allfinanz
    EMO (21:45)
    posrednictwo finansowe to jest wszystko typu lokata rachunek oszczednosciowy
    , kredyt i bardzo wiele innych rzeczy
    JA: (21:45)
    Czyli miałabym jednym słowem namawiać klientów do zakupu usłg OVB Allfinanz
    JA: (21:46)
    ?
    EMO (21:46)
    hehe niestety ale to u nas jest surowo zabronione !
    JA: (21:47)
    Jak nie mając wykształcenia związanego z finansami i ekonomią mogłabym pomóc
    takiej firmie?
    EMO (21:48)
    dobrze ze Pani o to pyta dlatego zapraszam o wiekszy zasob informacji na ten
    temat na spotkanie informacyjno rekrutacyjne
    EMO (21:48)
    prowdzimy szkolenia polaczane z praca
    JA: (21:49)
    Gdzie i kiedy odbędzie się takie spotkanie?
    EMO (21:49)
    zaraz zobacze jaki mam wolny teramin dla pani
    EMO (21:49)
    hmm sroda godzina 16:40
    JA: (21:50)
    Myślę, że mogłabym - Pan pracuje w tej firmie? Na czym polega Pana praca?
    EMO (21:51)
    powiem tak moglbym wymieniac tutaj cala noc jakich ludzi potrzebujemy ale
    nie od tego tutaj jestem
    JA: (21:52)
    Myślę, że jest Pan od poszukiwania pracowników, ale powiedzmy sobie
    szczerze, unikając konkretów nie zachęci Pan nikogo nawet do przyjścia na to
    spotkanie
    EMO (21:52)
    niestety myli sie Pani
    EMO (21:52)
    ja nie jestem od namawiania bo ludzi chetnych mamy sporo ale nie kazdego
    mozemy zatrudnic
    EMO (21:53)
    i nie jestem tylko od p[oszukiwania pracownikow bo my pracownikow nie
    szukamy to oni szukaja pracy
    JA: (21:54)
    No tak - więc jaka jest Pana rola w całym procesie zatrudniania pracowników?
    EMO (21:55)
    przepraszam czy Pani mi zadaje pytania jaka jest moja rola w firmie czy Pani
    mnie zatrudnia czy jak
    EMO (21:56)
    zapytam konkretnie czy jest Pani zaintereswoana spotkanie rekrutacyjnum czy
    nie
    JA: (21:57)
    Sprawdzam Pana wiarygodność - jestem zainteresowana, ale to, czy przyjdę na
    to spotkanie zależy od Pana wiarygodności - mam sporo przykrych doświadczeń
    z tzw. "pracodawcami"
    EMO (21:57)
    moge Pania zapewnic ze nie jestesmy ani agencja towarzyska ani akwizycja
    EMO (21:57)
    i rozmowa bedzie prowadzona z kobieta a nie z mezczyzna jakby to Pania
    uspokajalo
    JA: (21:59)
    Co konkretnie miałabym robić w tej firmie?
    EMO (22:00)
    niestety ale nie znam Pani kwalifikacji i cech charakteru i nie potrafie
    odpowiedziec na to pytanie w tej chwili
    EMO (22:00)
    jak juz mowielm posiasdamy wiele stanowisk pracy
    JA: (22:00)
    Boje sie, ze z moimi kwalifikacjami zaproponujecie mi co najwyzej prace
    sprzatczki, lub roznosiciela ulotek...
    EMO (22:01)
    ulotek tez nie roznosimy
    EMO (22:01)
    dlatego zapraszam na spotkanie
    JA: (22:03)
    Już dużo wiem, na temat tego co nie robicie - to mi przypomina zabawę w 10
    pytań - nie jest Pan w stanie określić ani jednego stanowiska na którym
    mogłabym pracować - niestety mój czas jest cenny i nie mogę sobie pozwolić
    na kolejne dośiwadczenie, więc jeśli nie zmieni Pan toku rozmowy
    najzwyczajniej w świecie podziękuję Panu - nie lubię ludzi niekonkretnych
    EMO (22:04)
    niestety ale nie potrafie mowic konkretnie nie widzac Pani i nie znajac Pani
    EMO (22:04)
    jak juz pwoiedzialem to Pani szuka pracy a nie my pani mamy kandydatow zbyt
    wiele zebym sie rozculal nad kazdym
    EMO (22:05)
    dziekuje zycze powodzenia w dalszym poszukiwaniu i milego wieczoru
    EMO (22:05)
    jesli zmieni sie cos jestes do jutra do dyspozycjui
    JA: (22:05)
    Typowo wymijająca odpowiedź - zatem dziękuję i życzę powodzenia - widzę, że
    jednak firma ta nie zatrudnia ludzi na wysokim poziomie - nie chciałabym
    pracować w takiej firmie - dowidzenia
    EMO (22:06)
    dowidzenia firma jest bardzo powaznym koncernem na rynku ale dziekuje
    rowzniez za rozmowe
    JA: (22:06)
    Znam pozycję koncernu i nie sądzę, żeby swoich pracowników szukał w ten
    sposób - bo pracowaliby tam tylko naiwniacy

  • 2. Data: 2003-06-02 20:22:23
    Temat: Re: OVB - szukają naiwnych? - Długie
    Od: "OGG" <o...@g...pl>

    Z tego co wiem jestes doradca finansowym - a twoim zadaniem ma byc szukanie
    klientow!
    Rezcz niezbyt fajna poniewaz... na pierwszych szkoleniach powiedza ze
    wszystko jest cacy i ze kazdy moze powiezyc im pieniadze.
    Z czasem dowiesz sie, ze jednak lepiej szukac osob z wieksza iloscia
    gotowki..
    Pozniej dostaniesz ksiazeczke w ktorej masz znalezc 10 osob do
    zainwestowania a kazda z tych 10 ma polecic nastepne 10
    i chyba szkoda czasu mi sie wydaje! Polska to taki kraj gdzie malo kto jest
    sklonny inwestowac, poniewaz malo kto ma flote! Realnie myslac znajdz mi od
    zaraz 100 osob do ktorych dotrzesz i ktore moga inwestowac np po 5000 zł!

    Jesli firma jest w tychach to nawet moze mowie o tej samej co masz na mysli!

    pozdrawiam
    /OGG

  • 3. Data: 2003-06-03 06:20:05
    Od: "kai" <k...@b...pl>

    Użytkownik "Ania" <N...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Poniżej moja rozmowa z "przedstawicielem" OVB Allfinanz - wyciągnijcie
    > wnioski - może ktoś słyszał o tej firmie i próbach nabierania ludzi?

    Hehehe.
    Po prostu sprzedaz ubezpieczen.
    Tylko lepiej brzmiaca i opakowana we wspolprace z wieloma firmami.
    Mam nawet ich materialy szkoleniowe, (pierwsza partie, ktora otrzymuje
    pracownik) mozna sie posmiac.

    Pozdrawiam
    I jednoczesnie witam wszystkich

    kai