PracaGrupypl.praca.dyskusje › [OT] studia informatyczne

  • 1. Data: 2004-08-22 05:53:52
    Temat: [OT] studia informatyczne
    Od: "bezrobotny" <e...@g...pl>

    nie wiedziałem na jakiej grupie zapytać więc padło na tą...
    czy możecie mi polecić jakąś uczelnię wyższą w
    okolicach Warszawy która oferuje studia zaoczne na
    kierunku informatyka, ale bez egzaminów wstępnych
    (no ew. z jakimś prostym testem)?

  • 2. Data: 2004-08-22 08:20:52
    Temat: Re: [OT] studia informatyczne
    Od: Slawek <s...@a...net>

    Do tej linijki moge polecic http://www.pjwstk.edu.pl/

    --
    pozdr. Slawek
    GG: 1262167

  • 3. Data: 2004-08-22 13:39:40
    Od: "Madzia" <m...@o...pl>

    > czy możecie mi polecić jakąś uczelnię wyższą w
    > okolicach Warszawy która oferuje studia zaoczne na
    > kierunku informatyka, ale bez egzaminów wstępnych
    > (no ew. z jakimś prostym testem)?

    Mogę polecić ci trochę tańszą....
    http://www.mila.edu.pl/

  • 4. Data: 2004-08-22 16:42:20
    Od: "Robert W." <d...@o...pl>

    bezrobotny wrote:

> [...]
    > okolicach Warszawy która oferuje studia zaoczne na
    > kierunku informatyka, ale bez egzaminów wstępnych

    Może powinieneś zainteresowac się równierz poziomem nauczania w
    danej szkole?
    NIe byłes w stanie zrozumieć treści książki dla początkujących
    linuksowców. Może w związku z tym powinieneś zastanowić się, czy dasz sobie
    radę z przyswajaniem materiału. Znów zaczniesz wyzywać od kretynów, tym
    razem wykładowców, którzy nie będą potrafili w zrozumiałej dla ciebie
    formie przekazać ci swej wiedzy.
    --
    begin .signature
    This is a .signature virus! Please copy me into your .signature!

  • 5. Data: 2004-08-22 16:47:45
    Od: "bezrobotny" <e...@g...pl>

    no, nieźle.

  • 6. Data: 2004-08-22 20:57:46
    Od: leszcz <l...@o...pl>

    Użytkownik bezrobotny napisał:
> [...]
    > okolicach Warszawy która oferuje studia zaoczne na
    > kierunku informatyka, ale bez egzaminów wstępnych

    Wydział Elektroniki i Technik Informacyjnych PW

  • 7. Data: 2004-08-23 10:47:44
    Od: slimak <s...@U...pl>

    jak slawek polecam pjwstk jesli cie stac naprawde warto. jesli cie nie
    stac tak jak mnie :( to polecam moja uczelnie www.pwsbia.edu.pl - tu
    masz informatyke z ekonomia i mi sie to podoba gdyz kursy informatyczne
    robie sobie osobno, w domciu ekperymentuje a na uczelni poza infa ucze
    sie ekonomi co moze w przyszlosci zaowocowac bo nie wiadomo co
    przyniesie los i w jakim zawodzie sie bedzie pracowac na ta chwile
    moglbym jako informatyk lub ekonomista - no wiadomo do ekonomisty to
    trzebaby sie podszkolic :P