PracaGrupypl.praca.dyskusje › problemowa szefowa

  • 11. Data: 2005-03-27 03:31:56
    Temat: Re: [OT] Re: problemowa szefowa - delimeter
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > zapraszam na pl.test - tam dyskutujmy o moim delimeterze temat postu:
    > Delimeterowe próby

    Czy teraz masz OEShit Power Tool wlaczone ? Bo ja tez tej spacji nie
    widze.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 12. Data: 2005-03-27 20:30:03
    Od: "Mithos" <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:

    > Delimeterowe próby
    [ciach]

    Z tego co ja zauwazylem to jezeli ktos pisze z OE to tylko inny OE poprawnie
    rozpoznaje jego delimetr. Ja np. widze, ze masz poprawny delimetr i OE mi go
    wycina idealnie, natomiast Mozilla nie daje rady. Ot, taka moja prywatna
    obserwacja, nie udowodniona naukowo ale sprawdzona w praktyce.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 13. Data: 2005-03-28 20:13:42
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    No i wtedy, 2005-03-27 22:30, *Mithos* w te oto słowa się odzywa:

> [...]
    > wycina idealnie, natomiast Mozilla nie daje rady. Ot, taka moja prywatna
    > obserwacja, nie udowodniona naukowo ale sprawdzona w praktyce.

    No i twój delimiter u mnie (mozilla) nie zdaje egzaminu... :(

    poczta: mwl na poczta kropka fm
    http://di.com.pl/n/?lp=9107&r=1
    Płace powyżej średniej krajowej dla wszystkich!

  • 14. Data: 2005-03-28 20:46:27
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:d29ope$42k$3@nemesis.news.tpi.pl Pajączek
    <c...@b...cy> pisze:

    > No i twój delimiter u mnie (mozilla) nie zdaje egzaminu... :(
    Sprawdź mój. Też używam OE. Wraz OE PT.

    Jotte

  • 15. Data: 2005-03-28 22:45:22
    Od: Kira <c...@e...pl>

    Re to: Jotte [Mon, 28 Mar 2005 22:46:27 +0200]:

    > Sprawdź mój. Też używam OE. Wraz OE PT.

    Twoj dziala. Jego nie. Znaczy Mithosa. Uzywam Noworyty.

    Kira

    --
    /O)\ "I am what I am, I do what i want"
    \(O/ CyberPrzestrzen Kiry: www.cyber-girl.net

  • 16. Data: 2005-03-29 07:01:55
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    No i wtedy, 2005-03-28 22:46, *Jotte* w te oto słowa się odzywa:

    > Sprawdź mój. Też używam OE. Wraz OE PT.

    działa