PracaGrupypl.praca.dyskusjeKoniec wyzysku pracowników w PKO INTELIGO ??? › Re: [OT] Re: Koniec wyzysku pracowników w PKO INTELIGO ???
  • Data: 2006-01-25 21:48:15
    Temat: Re: [OT] Re: Koniec wyzysku pracowników w PKO INTELIGO ???
    Od: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer> szukaj wiadomości tego autora

    @nn napisał(a):

    > Burdel faktycznie mają, nieraz zdarzyło mi się, że przy płatności kartą
    > dostawałam 5 (takich samych) sms-ów o tym ze kasa została pobrana, nieraz
    > zdarzyło się, że nie można było się zalogować ani dodzwonić.
    > O tym , że ciężko wyczuć ile faktycznie ma się kasy na koncie juz nie
    > wspomnę...
    A ja akurat się nie skarżę na to. Bywa, że gdy płacę kartą, prędzej
    dostaję sms-a niż podejdzie do sprzedawca ze świstkiem do podpisu.
    Zwykle kolekcjonuję wszystkie sms-y z inteligo z danego miesiąca i w ten
    sposób wiem gdzie i na co rozpuściłem pieniądze. A płacę głównie kartą
    lub przelewami, gotówki nie noszę, więc sms-y zastępują mi miesięczny
    bilans wydatków.

    Czasem tylko z konta zniknie dwa razy większa kwota, niż powinna, ale po
    paru dniach bank zwraca.

    I dla obrony: konsultanci w przypadku reklamacji naprawdę zachowują się
    kompetentnie, sprawiają wrażenie niezwykle przychylnych klientowi i
    zaangażowanych w pomyślne rozwiązanie sprawy.

    pozdr.
    m.