PracaGrupypl.praca.dyskusjeBezrobotny - od kiedy ubezpieczenie? › Re: [OT] Re: Bezrobotny - od kiedy ubezpieczenie?
    From: Immona <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [OT] Re: Bezrobotny - od kiedy ubezpieczenie?
    Date: Sat, 04 Aug 2007 23:42:28 +1200

    A Tennyson wrote:

    > Co Ty w ogóle tu robisz o tak późnej porze, Immono? W dalszym ciągu
    > jesteś uzależnona od ppd?
    >
    > Pozdrawiam i przepraszam grupę za prywatę ale jakoś w inny sposób ciężko
    > jest się z Tobą skontaktować. :-)

    ?? Mail, choc ze zmiana antyspamowa, jest czytelny i regularnie
    odbierany. Przyznaje, ze GG nie wlaczalam od dawna, bo do rozmowy
    zglaszaja sie losowe osoby i tego nie akceptuje.

    Co do uzaleznienia, tia. Przestalam juz czytac polska prase online,
    interesowac sie zyciem politycznym w PL (z ktorym kiedys bylam bardzo na
    biezaco) i poza rozmowami telefonicznymi z rodzina i nielicznymi
    znajomymi tak bliskimi, ze znajomosc przetrwala moja poltoraroczna
    nieobecnosc, ppd jest moim jedynym nie-osobistym kontaktem z krajem. Jak
    to sie urwie, mozna mnie uznac za stracona dla PL.

    Troche sie domyslam, kim jestes. Mam niedostatek rozmawiania na zywo po
    polsku. Napisz na priva. Koszty telefonow stad do PL sa relatywnie tak
    niskie, ze chetnie podzwonie i poplotkuje.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl - Nowa Zelandia
    http://blog.pasnik.pl