PracaGrupypl.praca.dyskusje[OT] Radio Z › Re: [OT] Radio Z
    From: Jaskiniowiec <"dziki_facet_22<"@_wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [OT] Radio Z
    Date: Tue, 26 Jan 2010 18:34:51 +0100
    To: Regand <r...@u...pl>

    Dnia 21-01-2010 o 20:04:56 Regand <r...@u...pl> napisał(a):

    > Zdziwilbys sie ile jest debili co wysyla smsy i iliczy na wygrana :)
    > Laczna pula nagrod w konkursie to 1 mln zl. A zwroci im sie to w nie
    > wiecej jak 2 tyg. Reszta to z
    > czysty zysk do kieszeni.
    >
    > pozdr

    Dodam, ze to sklania osoby uczestniczace w konkursie do sluchania radia, a
    zatem powieksza sie liczba potencjalnych odbiorcow reklam, ktore w tym
    czasie sa puszczane. Nie dosc, ze kasa z esow, to na dodatek o wiele
    drozsze reklamy w tym oknie czasowym :)

    No i jeszcze prestiz dla radia, ze takie "bogate" ;)

    --
    SprzedamTO.pl