PracaGrupypl.praca.dyskusje[OT??] Praca magisterska i plagiat › Re: [OT??] Praca magisterska i plagiat
  • Data: 2003-11-20 17:13:49
    Temat: Re: [OT??] Praca magisterska i plagiat
    Od: "Michał Papis" <m...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A do tego towarzysko "wyrobiony".
    > To sztuka wadę sprzedać jako zaletę, podpierając inna wadą.
    > Gdyby dysorto zwalnała z matury i studiów, "wszyscy" by to mieli i
    > mielibyśmy 100% populacji z wyższym wykształceniem.
    > Jestem za.
    >
    > Beee...

    No co ty, to ze mam dys z niczego mnie niezwalnia (i niezwolnilo), tylko
    niektozy co niemaja pojecia co to dys, sie madza bo mysla ze to w czyms
    pomaga.

    Dla przykladu podam przypadek z rzycia, moja byla pani dziekan wyslala 3
    studentow na badabnia bo uznala ze skoro maja dys to sa niezdolni do
    studiowania, oczywiscie komisja stwierdzila ze wszyscy maja dys, oraz sa
    inteligentni i nadaja sie na stodentow