PracaGrupypl.praca.dyskusje[OT??] Praca magisterska i plagiat › Re: [OT??] Praca magisterska i plagiat
  • Data: 2003-11-20 17:26:32
    Temat: Re: [OT??] Praca magisterska i plagiat
    Od: Catbert <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2003-11-20 18:13, Michał Papis wrote:

    > No co ty, to ze mam dys z niczego mnie niezwalnia (i niezwolnilo), tylko
    > niektozy co niemaja pojecia co to dys, sie madza bo mysla ze to w czyms
    > pomaga.

    O ile pamietam, to stwierdzona dysortografia pozwala na maturze zrobić
    więcej błedów - niewiele, ale na początek coś.
    Akurat wiem, co potrafią mamuśki maturzystów ekstra - np. złożyc wniosek
    o unieważnienie matury, bo nauczyciel w trakcie wyszedł do kibla i nie
    było "kworum".
    Znam też "biznesmena" co mu było obojetne, do której klasy przyjmą jego
    dziecko - było miejsce w wyższej - a to jakiś problem?
    Nie czujesz, że te przykłady koresponduja z tym, co polecasz?

    Jesteś pewien, że w wyscigu, w którym łamie sie reguły gry to Ty
    wygrasz? A jak przegrasz?

    Catbert