PracaGrupypl.praca.dyskusje › [OT] Oferta pracy w NY

  • 1. Data: 2004-10-29 20:23:08
    Temat: [OT] Oferta pracy w NY
    Od: "HR" <n...@y...com>

    Firma komputerowa w New York poszukuje
    pracownika na stanowisko programisty.

    Poszukujemy osoby po ukonczonych studiach
    informatycznych, ktora posiada prawo do pracy
    na terenie USA.

    Oferujemy zatrudnienie w pelnym etacie,
    ubezpieczenie zdrowotne dla pracownika i rodziny
    oraz inne "benefits".

    Zainteresowane osoby prosimy o kontakt (resume)
    na adres n...@y...com

  • 2. Data: 2004-10-29 20:28:40
    Temat: Re: [OT] Oferta pracy w NY
    Od: Piotr Żebrowski <p...@o...pl>

    Użytkownik "HR" <n...@y...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > ubezpieczenie zdrowotne dla pracownika i rodziny
    > oraz inne "benefits".
    > Zainteresowane osoby prosimy o kontakt (resume)

    taaa.. bardzo wiarygodna oferta...

    Piotr Żebrowski

  • 3. Data: 2004-10-30 08:27:42
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>

> [...]
    > ubezpieczenie zdrowotne dla pracownika i rodziny
    > oraz inne "benefits".
    >
    > Zainteresowane osoby prosimy o kontakt (resume)

    Nie odpowiadajcie. Przeciez nawet nie podali wymagan. Dla mnie to bzdura.

  • 4. Data: 2004-10-30 08:37:25
    Od: Tomek Bogusz <t...@g...pl>

    > Nie odpowiadajcie. Przeciez nawet nie podali wymagan. Dla mnie to bzdura.

    Pozatym jak ktos ma prawo do pracy w usa, to nie siedzi w polsce na
    bezrobociu :)

    Tomek

  • 5. Data: 2004-10-30 08:42:03
    Od: "pawelWN" <p...@p...onet.pl>

    > Pozatym jak ktos ma prawo do pracy w usa, to nie siedzi w polsce na
    > bezrobociu :)

    Poza tym sformulowanie "Firma komputerowa w New York" brzmi naprawde
    smiesznie.

    --
    pozdrawiam
    pawelWN

  • 6. Data: 2004-10-30 09:44:43
    Od: Tomek Bogusz <t...@g...pl>

    pawelWN wrote:

    > Poza tym sformulowanie "Firma komputerowa w New York" brzmi naprawde
    > smiesznie.

    Chyba nie :) Polacy zamieszkali w usa tak czesto mowia. "Mieszkam w New
    York na Green Point" a nie "Mieszkam w nowym jorku na grinpoincie"
    To podobno taki szpan :)

    tomek

  • 7. Data: 2004-10-31 00:19:23
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    HR wrote:

    > Dodam jeszcze, ze jak na razie otrzymalismy jedno resume
    > i kilkanascie emails z wirsami. Byla to pierwsza nasza proba
    > znalezienia pracownika w ten sposob i na podstawie efektow
    > jakie osiagnelismy prawdopodobnie ostatnia.

    A czegoście się spodziewali po ofercie pracy, która nie została
    profesjonalnie zredagowana, jest skierowana do bardzo wąskiej grupy osób
    i została wysłana na niewłaściwą grupę?

    --
    _-(_)- _-(_)- _-(_)- _-(")- _-(_)- _-(_)- _-(_)-
    `(___) `(___) `(___) `%%%%% `(___) `(___) `(___)

  • 8. Data: 2004-10-31 01:50:20
    Od: ErkA <U...@p...onet.pl>

    Tomek Bogusz napisał(a):

    > Polacy zamieszkali w usa tak czesto mowia.

    Mowia tez (do Polakow mieszkajacych w Polsce i chcacych wyjechac do
    USA)... Pracy nie ma, kiepsko sie zyje i w ogoole zlotych gor tu nie
    ma... ja rozumiem, ze tych zlotych gor oni nie maja, ale jakos prawie
    wszyscy, ktorzy tak gadaja, to zatwardziale siedza w tym malym
    kapitalistycznym piekielku :D

    --
    pozdrawiam rafi
    www.TwojSklep.bazarek.pl - Twój naprawdę DARMOWY sklep internetowy...

  • 9. Data: 2004-10-31 14:45:00
    Od: "HR" <n...@y...com>

    "pawelWN" <p...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nie odpowiadajcie. Przeciez nawet nie podali wymagan.

    Wymagania podalismy - ukonczone studia o kierunku informatyka i
    posiadanie prawa do pracy na terenie USA. To drugie ograniczenie
    jest dlatego, ze niestety pula wiz H1B na rok 2005 zostala juz
    wyczerpana.

    Te dwa ograniczenia okreslaja warunek konieczny ale nie wystarczajacy
    aby dostac prace. Reszta zalezy od tego co jest napisane w resume
    danej osoby.

    > Dla mnie to bzdura.

    Grupa ta jest takze czytana przez osoby bedace juz na terenie
    USA, ogloszenie wyslalismy z nadzieja znalezienia kogos kto
    juz tutaj jest i byc moze szuka pracy.

    Przesylamy pozdrowienia,
    HR

    // EOT