PracaGrupypl.praca.dyskusjeFresh Logistic (Raben) Gliwice › Re: (OT) Fresh Logistic (Raben) Gliwice
    From: Maciek Sobczyk <m...@d...doPLer>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: (OT) Fresh Logistic (Raben) Gliwice
    Date: Wed, 07 Jun 2006 01:42:20 +0200

    edek sieciownik napisał(a):
    > Klient ktory kupuje nabial bedzie mial wybor: dobry krotko trwaly lub
    > zaprawiany chemia dlugo trwaly. Tak czy inaczej pewnie nie da sie uzyskac
    > zerowej ilosci zwracanych niesprzedanych produktow. Nabial nie jest wyjatkiem
    > na rynku
    Nie będę się sprzeczał, bo ani się nie znam nadmiernie na logistyce ani
    też nie mam powodów, by bronić racji Fresha albo sieci handlowych. Wiem,
    że terminowość i umiejętność bezawaryjnego panowania nad magazynem to
    dla Fresha jedne z najważniejszych umiejętności u pracowników. Tak sobie
    staram przypomnieć albo wydumać dlaczego...

    > Wychowywales sie na slasku? :)
    Tak :) Gliwice a obecnie Katowice. Czy "ciulate" to typowo śląskie
    sformułowanie? :)

    > Przyklad kubikla. Czytalem wywiad z gosciem ktory wymyslil kubikle wlasciwa.
    > Zamysl byl totalnie inny niz to co teraz nazywa sie kubikla. Dlaczego tak
    > jest? bo ktos nie myslal albo malpowal innych nie myslacych...
    A co to jest kubikla?

    pozdr.
    m.