PracaGrupypl.praca.dyskusje › [OT] Altkom Akademia - suplement

  • 1. Data: 2003-05-14 17:42:40
    Temat: [OT] Altkom Akademia - suplement
    Od: "lukasz.sciborowski" <l...@g...pl>

    nawiązując do mojego posta sprzed kilku miesięcy pragnę
    poinformować wszystkich zainteresowanych, że w.wym firma
    rozliczyła się ze mną ze wszystkich zaległości finansowych już w
    8 tygodni po ustaniu stosunku pracy, co podobno jest niezłym
    wynikiem jak na krajowe warunki.

    niniejsze wyjaśnienie ma na celu:
    a) zredukowanie nieprzyjemnego wrażenia nt wym. firmy oraz niżej
    podpisanego,
    b) uspokojenie osób jeszcze w niej pracujących,
    c) oddanie satysfakcji p. Renacie (obiecałem :-))

    chciałbym dodać, że na autora tego posta nie wywierano nigdy
    żadnej presji, a nawet jasno dawano do zrozumienia, żeby robił,
    na co ma ochotę. pisząc go kieruję się osobistą sympatią do
    większości pracowników w.wym. firmy (byłych i obecnych) oraz
    umiarkowanym sentymentem do niej jako takiej.

    z mojej strony uważam temat za zamknięty :-)

    zainteresowanych pozdrawiam, niezainteresowanych przepraszam za
    off topic i pozdrawiam również.

    Ł.

    --
    www.labray.com

  • 2. Data: 2003-05-14 18:51:25
    Temat: Re: [OT] Altkom Akademia - suplement
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl>

    > rozliczyła się ze mną ze wszystkich zaległości finansowych już w
    > 8 tygodni po ustaniu stosunku pracy, co podobno jest niezłym
    > wynikiem jak na krajowe warunki.

    ja uwazam to za wynik marniutenki.
    dobry to bylby brak zaleglosci. i jest _wiele_ firm w *tym* kraju, ktore
    ten dobry wynik osiagaja. tyle ze o nich sie nie krzyczy tyle co o tych
    zlych. Zlych jest niemalo, ale nie powiedzialbym, ze wiekszosc...

    pozdrawiam

    romekk

  • 3. Data: 2003-05-14 19:55:45
    Od: "bestuser" <b...@N...wp.pl>

    a jest ktos na grupie, kto sie ubegal w ww firmie na stanowisko
    programisty?
    Czy jest jest test humanistyczny?
    ----
    Witek