PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jaka formulka o chronie danych osobow. w CV po angielsku

  • 1. Data: 2003-05-14 16:04:38
    Temat: Jaka formulka o chronie danych osobow. w CV po angielsku
    Od: "tomo" <t...@o...pl>

    Witam.

    Mam pewien problem. Chciałem złożyć papiery o pracę w kilku miejscowych
    urzędach.
    Oprócz polskiej wersji napisałem również po angielsku (European Cirriculum
    Vitae Format).

    Wszystko wyszło ładnie pięknie, z tym że kłopot powstał na samym końcu.

    Otóż:
    Jaką formułke o ochronie danych osobowych wpisać w stopce.
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    1** Czy napisać niezmienioną taką jak polskim CV po polsku (gdy cała
    reszta jest "in English") ?
    czyli: " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych
    osobowych zawartych w tym
    dokumencie dla potrzeb niezbędnych do
    realizacji procesu rekrutacji (zgodnie
    z ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie
    Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133, poz. 883)."
    2** Czy pokusić się o jakieś wolne jej łumaczenie ?
    3** Czy może Wy macie coś takiego już przetłumaczone ?

    Proszę o sugestie i o rady.
    Z góry thanks.
    Tomek.