PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w Eurobanku

  • 1. Data: 2003-05-14 16:59:29
    Temat: praca w Eurobanku
    Od: "XEM" <z...@o...pl>

    Hej
    Jesli ktos ma rozmowe w Eurobanku, jako doradca klienta i ma jakies pytania
    to służe pomoca. Juz jestem po tej calej procedurze (prawdopodobnie
    niepomyslnie) wiec chetnie komus pomoge
    Pytajcie

    Pozdr
    Mega

  • 2. Data: 2003-05-14 17:34:28
    Temat: Re: praca w Eurobanku
    Od: "Gosiaczek" <g...@n...poczta.onet.pl>

    jak dlugo czekales na telefon (maila) od zarejestrowania sie? i jak to w
    ogole wyglada? ile etapow?

  • 3. Data: 2003-05-14 18:16:12
    Od: "XEM" <z...@o...pl>

    Użytkownik "Gosiaczek" <g...@n...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:E6vwa.1238$_b1.33977@news.chello.at...
    > jak dlugo czekales na telefon (maila) od zarejestrowania sie? i jak to w
    > ogole wyglada? ile etapow?

    Ja czekalem 3 dni. Musisz liczyc sie z tym ze poprosza cie o przyjazd do
    jakiegos wiekszego miasta (w ciaugu dnia). Na poczatku jest test z wiedzy
    ogolnej. Bardzo duzo jest zagadnien humanistycznych. Potem rozmowa na
    podstavie formularza i wypelnionego kwestionariusza. A potem cos jak
    assesment , praca w grupie, ale tam juz tylko czesc. Ogolnie wydaje mi sie
    ze najwazniejsza jest rozmowa, mimo ze nie zaznaczyli tego w ofercie
    dokladnie, glownie ma to polegac na efektywnej sprzedazy i szukaniu nowych
    klientow (trzeba miec talenty akwizycyjne). Trzeba sie liczycz z odgrywaniem
    scenek na romzowie itp
    Najbardziej mnie zastananawia ten test . Do czego on mila sluzyc. uwierz mi
    ze nie sprawdzal on inteligencji tylko sczegolowa wiedze humanistyczna. Chce
    byc fair wobec tych co byli ze mna, wiec niestety nie powiem jakie byly
    pytania.
    Pozdr.
    Mega

  • 4. Data: 2003-05-14 19:56:57
    Od: "bestuser" <b...@N...wp.pl>

    a jest ktos na grupie, kto sie ubegal w ww firmie na stanowisko
    programisty?
    Czy jest jest test humanistyczny?
    ----
    Witek

  • 5. Data: 2003-05-16 07:13:03
    Od: "Szymon Garstka" <p...@N...gazeta.pl>

    XEM <z...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > Pozdr.
    > Mega
    >
    > Jak maja wygladac to szukanie klienta? Akwizycja w terenie? Bylem
    przedstawicielem handl. w sprzedazy bezposredniej, czy Eurobank tak rozumie
    zadanie dla doradcy klienta?

  • 6. Data: 2003-05-23 13:50:57
    Od: "Aga" <a...@i...pl>

    > jak dlugo czekales na telefon (maila) od zarejestrowania sie? i jak to w
    > ogole wyglada? ile etapow?
    >
    > ja czekalam prawie 2 miesiace, zerejestrowalam sie zaraz po ukazaniu sie
    pierwszego ogloszenia ale oni ida chyba miastami
    Aga

  • 7. Data: 2005-05-06 12:12:22
    Od: "ktoś" <c...@o...pl>

> [...]
    > Jesli ktos ma rozmowe w Eurobanku, jako doradca klienta i ma jakies pytania
    > to służe pomoca. Juz jestem po tej calej procedurze (prawdopodobnie

    hahahaha
    Ja nawet pracowałem w tej firmie. Jeżeli chcesz czegos się dowiedziec zapraszam
    na gg 4333770. Ogólnie to szkoda gadac- wyrolują Cię, szybko, szybciej, ale
    zawsze.. NIE POLECAM FIRMY NIKOMU!! jest to parodia a nie firma.

    A na końcu powiedzą PROFESJONALNIE tak:
    SORRY GDYBYM POTRAFIŁ COFNĄĆ CZAS TO Z CHĘCIĄ BYŚ ZOSTAŁ NA TYM STANOWISKU..
    NIESTETY PIERWSZY RAZ TO ROBIE A TY JESTEŚ KRÓLIKIEM DOŚWIADCZALNYM.. PRZYKRO
    MI.