PracaGrupypl.praca.dyskusjeOFE › Re: OFE
    From: Korowiow <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: OFE
    Date: Sat, 02 Nov 2002 16:55:40 +0100

    Dnia Fri, 1 Nov 2002 13:53:04 +0100, "t*o*m*a*i*" <t...@i...pl>
    oznajmił/a:

    >na ktory sie zdecydowac.

    Prawie wszystkie fundusze mają utrwaloną renomę, jedne bardziej,
    drugie mniej znane na polskim rynku ubezpieczeń. Jeżeli decydujesz się
    na samodzielny wybór to porównaj sobie koszty obsługi, rentowność,
    przyrosty wartości jednostki uczestnictwa ...
    Ja dosyć dużo czytałem i analizowałem przed przystąpieniem do funduszu
    i wybrałem Commercial Union. To było jednak na samym początku
    działania OFE.
    Poza tym, zawsze można zmienić fundusz - koszty chyba nie są wielkie.
    Sławek
    GG#1397619
    ICQ#137114342