PracaGrupypl.praca.dyskusjeKolejni myśleli że za półdarmo można w Polsze ludzi zatrudniać... › Re: O kosztach zycia, bylo: Re: Kolejni myśleli ż e za półdarmo można w Polsze ludzi za trudniać...
  • Data: 2006-09-20 20:18:00
    Temat: Re: O kosztach zycia, bylo: Re: Kolejni myśleli ż e za półdarmo można w Polsze ludzi za trudniać...
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: Nixe [Wed, 20 Sep 2006 19:41:02 +0200]:

    > Dobrze, nie mam zamiaru przekonywać Cię, że nie jest to regułą,
    > skoro sama wiesz lepiej.

    To jest akurat coś, na co cholernie zwracam uwagę przy zakupach,
    więc różnice cenowe między E-świństwami i normalnym jedzeniem są
    mi aż za dobrze znane. I te drugie *są* droższe, co w sumie jest
    dość logiczne, jako że proces produkcji musi tu być ciut bardziej
    skomplikowany niż nafaszerowanie chemią żeby się nie psuło i wiu
    do sklepu na półkę.

    Kira

    --
    /(o\ : http://kira.wwt.pl :: http://cyber-girl.net :
    \o)/ GG: 1565217 :: I am what I am, I do what I want