PracaGrupypl.praca.dyskusjeO Adamie i nie tylko › Re: O Adamie i nie tylko
    From: Roman <r...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: O Adamie i nie tylko
    Date: Wed, 18 Dec 2002 23:01:32 +0100
    Sender: r...@o...pl@pb97.torun.cvx.ppp.tpnet.pl

    >Oczywiście. Jeżeli mam stwierdzić jakie długości fal emitowany jest z
    >danego obszaru kineskopu, to buduję odpowiedni układ optyczny z
    >pryzmatem na końcu i rozszczepiam światło. Poszczególne długości fal da
    >się wtedy określić.

    I oto wlasnie mi chodzilo.
    Aby uzyskac informacje o zestawie barw spektralnych uzyl Pan oprocz doswiadczenia,
    rozumu (
    konstrukcja ukladu optycznego).
    W naukach scislych jest troche prosciej uzyskac prawde obiektyna. Chociaz nie do
    konca.
    Fizyka Newtona zostala podwazona przez Einsteina. Teraz sa na swiecie smialkowie,
    probujacy
    podwazyc teorie Einsteina. Czy im sie uda nie wiem, czas pokaze.
    Historia nauki uczy nas pokory, odnosnie naszych ekperymentow i naszych teorii.
    Dlatego tak
    mocno dziwi mnie, ze takie ostre wnioski pan konstruuje.
    A dla przykladu przypominam Panskie doswiadczenie.
    "Nie tak dawno moja firma szukała recepcjonistki. Zrobiłem mały
    eksperyment - kiedy tylko słyszałem, że ktoś rozmawia o pracy
    przepraszałem, pytałem o rodzaj pracy i jeżeli tylko nie było
    przeciwwskazań dawałem wizytówkę proszšc o kontakt, nie określajšc co to
    za praca ('coś by się dla pani znalazło, prosz zadzwonić').

    Rozdałem kilkanaście wizytówek. NIKT NIE ZADZWONIŁ.

    Więc wybaczcie, ale w Polsce bezrobotnym, to się jest na własne
    życzenie."

    Jezeli znajduje sie chocby jeden bezrobotny czlowiek w Polsce, ktory zgodzi sie na
    kazda
    legalna prace, ale nie moze jej znalezc to juz Panskie doswadczenie jest nierzetelne.

    Pozdrawiam Roman