PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowy wzór umowy o pracę

  • 1. Data: 2004-01-04 16:13:29
    Temat: Nowy wzór umowy o pracę
    Od: "Dana" <d...@o...pl>

    Witam.

    Czy jest gdzieś dostępny wzór nowej umowy o pracę obowiązujący od 1
    stycznia? Chomi mi szczególnie o umieszczenie nowych wymaganych zapisów.

    Pzdr

    Dana

  • 2. Data: 2004-01-04 17:33:58
    Temat: Re: Nowy wzór umowy o prac
    Od: "Asia" <o...@g...pl>

    > Czy jest gdzieś dostępny wzór nowej umowy o pracę obowiązujący od 1
    > stycznia? Chomi mi szczególnie o umieszczenie nowych wymaganych zapisów.

    podpinam sie pod pytanie.
    Szukalam w necie i jakos nic nie znalazlam.
    pzdrw.
    - asia

  • 3. Data: 2004-01-04 17:40:13
    Temat: Re: Nowy wzór umowy o pracę
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Czy jest gdzieś dostępny wzór nowej umowy o pracę obowiązujący od 1
    > stycznia? Chomi mi szczególnie o umieszczenie nowych wymaganych zapisów.

    Do dnia dzisiejszego nie spotkałem jeszcze nowgo wzoru umowy ale stary wzór
    można dostosować do nowych potrzeb przy pomocy kp.Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2004-01-05 09:38:27
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    >
    > Czy jest gdzieś dostępny wzór nowej umowy o pracę obowiązujący od 1
    > stycznia? Chomi mi szczególnie o umieszczenie nowych wymaganych zapisów.

    Trzeba zapoznać się z Dz.U. nr 230 z 31.12.2003 r poz.2293. W tym dzienniku
    znajdziesz jeszcze inne roporządzenia dot. działalności kadrowej w związku z
    nowelą kp. która weszła w życie od 01.01.br.To wszystko można znaleź na
    www.infor.pl. Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2004-01-09 23:04:18
    Od: "Krzysztof 'kw1618\" z Warszawy" <k...@W...interia.pl>

    Użytkownik "Asia" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > podpinam sie pod pytanie.
    > Szukalam w necie i jakos nic nie znalazlam.

    Coś ciekawego jest tu:

    http://www.roznosci.naczasie.pl/praca.htm

    i jakaś umowa o pracę też się znajdzie w pdf.