PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nowy grupa z opiniami o firmach

  • 1. Data: 2006-11-26 21:01:37
    Temat: Nowy grupa z opiniami o firmach
    Od: pawex <pawex{nospam}@o2.pl>

    Witam,

    Chciałbym zapytać o opinie na temat założenia nowej grupy tylko i
    wyłączenie z opiniami na temat firm w których pracujecie/pracowaliście.

    Wpadło mi to do głowy bo ostatnio pracowałem w duuużej firmie i przed
    przyjęciem tam szukałem info na grupach, w internecie itp. i nic.

    Więc uznałem że może brak info to dobra wiadomność a tu okazało się że
    jest dokładnie odwrotnie i byłem tym faktem bardzo zawiedziony.

    Proszę o opinie na temat tego pomysłu a jednocześnie o podpowiedź jak
    taką grupę założyć.
    --
    Pawex

    ----------------
    VW MK IV TDI - ATD
    Alan 28 ver.RS39 + WA 27

  • 2. Data: 2006-11-26 22:58:19
    Temat: Re: Nowy grupa z opiniami o firmach
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia Sun, 26 Nov 2006 22:01:37 +0100, pawex <pawex{nospam}@o2.pl>
    w <ekcvgc$r0m$1@nemesis.news.tpi.pl> napisał:

> [...]
    > jest dokładnie odwrotnie i byłem tym faktem bardzo zawiedziony.
    >
    > Proszę o opinie na temat tego pomysłu a jednocześnie o podpowiedź jak

    Jeżeli chcesz to zrobić w hierarhii pl.*, to idźsię wygłupiać na
    pl.news.nowe-grupy, czy jakoś tak.
    Jeżeli nie w pl.*, to -> google.

    Nie wróżę przyszłości takiej grupie, podobnie forum na wuwu, ani innemu
    tego typu serwisowi.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 3. Data: 2006-11-27 10:38:48
    Od: v...@o...pl

    Jakub Lisowski napisał(a):

> [...]

    Moim zdaniem jest to super inicjatywa !!!

    Jest taka stronka (serwis) - tylko chyba słabo rozpropagowana.

    Kliknij ten link: http://www.ofirmie.info

    pozdro ;)

  • 4. Data: 2006-11-30 16:04:06
    Od: pawex <pawex{nospam}@o2.pl>

    > Moim zdaniem jest to super inicjatywa !!!
    >
    > Jest taka stronka (serwis) - tylko chyba słabo rozpropagowana.
    >
    > Kliknij ten link: http://www.ofirmie.info
    >
    > pozdro ;)

    ok spoko dzięki looknę na tą stronkę, szkoda że takie małe
    zainteresowanie tym tematem

    --
    Pawex

    VW MK IV TDI - ATD