PracaGrupypl.praca.dyskusjeNokia Siemens Networks - jakies opinie? › Re: Nokia Siemens Networks - jakies opinie?
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nokia Siemens Networks - jakies opinie?
    Date: Sun, 20 Jan 2008 14:49:15 +0000 (UTC)

    Dnia Mon, 7 Jan 2008 18:01:44 +0000 (UTC), poinformowany <l...@g...pl>
    w <fltpe7$ctt$1@inews.gazeta.pl> napisał:

    > Posłuchaj kolego.
    > Po pierwsze to nie jest reklama. Po drugie ja wcale nie powiedzialem ze tam
    > pracuję, a co dopiero tu mówić o reklamie. Grupa jest po to aby dzielić się
    > rzetelną informacją; kolega pytał, mało kto mu co odpisał, a więc się swoją

    Kupa tam rzetelną.
    Podana przez ciebie premia nie dotyczyła wszystkich, tylko 3 kategorii
    developera, takiego z chyba 5 letnim stażem, prawda?

    W nowym budynku jest stołówka, czy jedzenie jest kupowane przy pomocy
    excela, jak było na początku 2005 roku?

    > wiedzą podzieliłem. Ja oprócz tych twoich "ficzerów" wymieniłem też kilka
    > konkretów. Nie mogę napisać ot tak ile tam się zarabia, to jest objęte chyba
    > tajemnicą a ja nie będę się przyczyniał do jej łamania. Powiem tak: wiem ile
    > się zarabia w polskich oddziałach naprawdę konkretnych firm i na ich tle w
    > NSN-ie zarabia się dużo. Oczywiście jeśli się jest DOBRYM (milcząco zrobiłem
    > takie założenie).

    A ci co odeszli to za rok (bo odeszli rok temu) wrócą pracować za mniej?

    Pochwal się, kiedy były ostatni raz _planowe_ podwyżki.

    > PS. "Łorld_Liding_Kompany" - :-) :-) :-) to było dobre

    I jeszcze "softłare pałerhałse".

    ja czyli jakub
    Revoke.