PracaGrupypl.praca.dyskusjeNieuczciwy pracodawca :( › Re: Nieuczciwy pracodawca :(
    From: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nieuczciwy pracodawca :(
    Date: Fri, 9 May 2003 09:48:53 +0200

    Użytkownik "klaudia" <k...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:b9fgar$1ju$1@inews.gazeta.pl...
    a w dodatku firma zalega z wyplatami dla
    > pracownikow. Wyplata jest zawsze ostatniego dnia miesiaca, jednak z powodu
    > braku srodkow na wyplate wynagordzen dla pracownikow to nie maja na co
    > liczyc. I jestem w kropce - bo teoretycznie mam prace, ale pieniadze mam
    > tylko na papierze. Zasilek przynajmniej byl terminowo regulowany.

    przejzyj archiwum grupy

    odpowiedzi byly takie, ze mozesz wypowiedziec prace w trybie natychmiastowym
    wlasnie wylacznie z tej przyczyny, nie tracac prawa do zasilku. Skonsultuj
    sie z PIP telefonicznie.
    Jest to naruszenie praw pracownika i niedotrzymanie obowiazkow pracodawcy, z
    tym, ze nie pamietam konkretow, jakie podkladki musisz pod to przedstawic w
    urzedzie pracy na potwierdzenie prawidlowosci twojego wypowiedzenia, ale
    troche szukania i wracasz na zasilek tak samo, jakby np pracodawca nie
    przedluzyl ci umowy na czas probny (mialem kiedys taki przypadek, po
    miesiacu wrocilem z marszu kontynuowac przyslugujace mi swiadczenia
    bezrobotnego)

    pzdr
    Krzysztof

    http://www.gazeta.pl/usenet/