PracaGrupypl.praca.dyskusjeNiepelnosprawny szuka pracy przy komputerze/internecie w domu! › Re: Niepelnosprawny szuka pracy przy komputerze/internecie w domu!
    From: "TelKomNet" <t...@c...com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Niepelnosprawny szuka pracy przy komputerze/internecie w domu!
    Date: Wed, 18 Sep 2002 17:25:28 +0200

    oto co allegro mi odpowiedzialo:
    Witam,

    Zakończył się proces rekrutacji na stanowisko "Pracownik Działu
    Obsługi Użytkownika".

    Niestety, przesłana do Allegro aplikacja została odrzucona.
    Przypuszczalnie nie spełniała w pełni określonych przez nas
    kryteriów, spośród których jednym z najistotniejszych było miejsce
    zamieszkania (Poznań lub okolice).

    Uprzejmie dziękuję za przesłanie dokumentów. Nie wykluczam, że w
    przyszłości skontaktujemy się w sprawie pracy na podobnym stanowisku.

    Życzę miłego dnia oraz powodzenia: tak w dalszej karierze zawodowej,
    w życiu prywatnym, jak i na aukcjach w Allegro.

    Serdecznie pozdrawiam.

    --
    Michał Klar
    QXL Poland Sp. z o.o.

    potem wyslalo to:

    Witam,

    Informacja o tym, że aplikacja została odrzucona z powodu
    "niespełnienia [...] określonych przez nas kryteriów, spośród których
    jednym z najistotniejszych było miejsce zamieszkania (Poznań lub
    okolice)" została przez wiele osób z Wielkopolski błędnie
    zinterpretowana.

    Wszystkie aplikacje zostały uważnie przeczytane. W przypadku osób z
    Poznania lub okolic, powodem odrzucenia było najprawdopodobniej
    niespełnienie kryteriów innych niż miejsce zamieszkania. Bardzo mi
    przykro.

    Przepraszamy za mylącą treść informacji.

    --
    Michał Klar
    QXL Poland Sp. z o.o.

    a na koniec:

    Witam,

    Dnia 18 września 2002, o godz. 12:08 otrzymałem e-mail o treści:

    T> Witam, czy osobiscie moge liczyc na jakas pomoc od allegro.pl chodzi
    glownie
    T> o jakas prace, placa nie jest wazna, lecz czas bylby wypelniony?

    Przykro mi, rekrutacja już się zakończyła i nie przewidujemy
    zwiększenia zatrudnienia.

    --
    Michał Klar
    QXL Poland Sp. z o.o.