PracaGrupypl.praca.dyskusjeNieopłacalna praca jako informatyk - spostrzeżenia [długie] › Re: Nieopłacalna praca jako informatyk - spostrzeżenia [długie]
    From: "Marek" <d...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nieopłacalna praca jako informatyk - spostrzeżenia [długie]
    Date: Fri, 20 Jun 2008 17:58:49 +0200

    > A pytanie o "aktyw daktory" ;) to moze specjalny wybieg zeby sie
    > zorientowac na ile jestes w temacie?

    nie wydaje mi się, bo babka sprawiała wrażenie całkowitej nogi z IT
    (zainteresowanym moge podac nazwe firmy, zaczynającej się an E :)

    > Ja pracuje 15 miesiecy w IT (jestem informatykiem w firmie produkcyjnej,
    > obsluguje 70 komputerow, 3 serwery, intranet, GSM, telefonie stacj.,
    > wszystko co ma w sobie elektronieke ;) ) i zarabiam 1800 netto. I to moim
    > zdaniem malo. Ale moze niedlugo zmienie prace ;)

    Nie obraź się, ale wydaje mi się że Twój przyszły pracodawca, który chce od
    kogoś znajomości GSM i ogólnie telefonii, nie interesowałoby, że miałeś z
    tym do czynienia, dla niego liczyłby się ....Papier !
    Jesteś w stanie wybulić np 6000 na certyfikat z tego tematu przy pensji
    1800...? Oto mi właśnie chodzi.....
    A jakie kursy musi zrobić przeciętny policjant, żeby wykonywać swój zawód ?
    :) Ba, znam osobę która w stopniu aspiranta dostawała 2600 netto....

    > Ale bardzo duzo zalezy od umiejetnosci, znajomosci jezykow obcych,
    > dotychczasowego przebiegu kariery.

    No właśnie, jak ma przebyć tą karierę osoba, której nikt nie zatrudni,
    bo....nie ma papierow ? :)

    > W duzych firmach zarobki maja sie lepiej, najlepiej zarabiaja Ci, ktorzy
    > maja wiedze nt. rzadkospotykanych lub skomplikowanych systemow.

    Zaryzykuję...1%....? Tęgie głowy ?