PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy prawnie wiazace wezwanie? › Re: Niekoniecznie, choć lepiej nie ryzykować.
  • Data: 2004-01-29 23:10:30
    Temat: Re: Niekoniecznie, choć lepiej nie ryzykować.
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz " <d...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bvbrks$rcg$1@inews.gazeta.pl...

    > Natomiast powiadamianie przez telefon jest sprawą dosyć ryzykowną - to
    na
    > pracodawcy będzie ciążył obowiązek udowodnienia co i kiedy przekazał
    > pracownikowi telefonicznie (np nagranie rozmowy). Tak czy inaczej, nawet
    > jeśli Cię zwolni bezprawnie, to będzie to skuteczne do czasu uzyskania
    > przeciwnego, prawomocnego wyroku sądowego.

    Podsumowujac, mam podobne zdanie. Sprawa nie dotyczy mnie, ale bliskiego
    znajomego.
    Tez uwazam, ze taki akapit w umowie jest cienkim patykiem na wodzie pisany i
    w razie czego zwyciestwo w Sadzie Pracy (przy zastosowaniu 'ciezkiego
    naruszenia obowiazków') jest prawie pewne. Chcialem jednak poznac Wasze
    zdanie w tym temacie. Dziekuje.

    --
    SQLwysyn