PracaGrupypl.praca.dyskusjeCzy prawnie wiazace wezwanie? › Re: Czy prawnie wiazace wezwanie?
  • Data: 2004-01-29 23:15:12
    Temat: Re: Czy prawnie wiazace wezwanie?
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:56d1.00001e25.40184fc7@newsgate.onet.pl...

    > Sprawa smierdzi. Nie zanam firmy, ale nie wiem,czy nie lepiej byloby na
    > upartego swiadczyc obowiazek pracy i odrzucic taki aneks.

    To jest niemozliwe.

    > W kodeksie nie ma
    > takich uzupelnien tylko pisze, ze pracownika mozna zwolnic z obowiazku
    pracy.
    > Nic nie pisze o gotowosci itp. Chca sie wymigac od jakis swiadczen, takie
    > furtki zostawiajac?

    Nie, dali lepsze warunki niz na wypowiedzeniu.

    > Brak odbierania telefonow od pracodawcy jest niezdefiniowany. Czy sa to 3
    proby
    > co 10 minut po 3 dzwonki czy jakis inny cykl i natezenie?
    Smieszne...ale...?

    Owszem, smieszne.

    > Niech wyznacza okres na przekazanie obowiazkow a potem niech.....

    Teraz jak cie zwalniaja, to odprowadzaja cie do drzwi z eskorta i nie chca
    bys obowiazki przekazal. To raczej próba wymuszenia pomocy a la straz
    pozarna jakby sie zaczelo nagle wszystko walic.

    > Chyba, ze zwolniony grzecznosciowo i w imie dobrych referencji zadeklaruje
    chec
    > wspolpracy w razie klopotow, w imie dobrych stosunkow itp, w miare
    wlasnych
    > mozliwosci, rowniez czasowych.
    >
    > Jesli zwolniony w tym okresie podejmie inna prace?

    Ano wlasnie, takie sformulowanie wiaze rece i prawie uniemozliwia
    znalezienie nowej pracy (bo a nuz stary pracodawca skorzysta z tej klauzuli
    wezwania)

    --
    SQLwysyn