PracaGrupypl.praca.dyskusjeNie wypłacone pieniądze... › Re: Nie wypłacone pieniądze...
    From: "Adam" <a...@n...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nie wypłacone pieniądze...
    Date: Wed, 23 Jan 2002 22:45:01 +0100

    Witaj!
    mam podobny problem ):-(
    a może znajdzie się ktoś z odobnym problemem kto robi strony www i zrobi
    taką z czarną listą skurczybyków co nie płacą, trzeba ich napiętnować.
    wiadomo że znajdą się tacy nieuczciwi co będą chcieli zaszkodzić innym z
    innych powodów i na to trzebaby jakiegoś systemu aby wykluczyć takie
    możliwości, podzielić to jakoś na branże. nie wiem czy to dobry pomysł ale
    coś trzeba robić, a może ktoś ma znajomego wpływowego posła aby ktoś w końcu
    wprowadził przepis aby ukrócał takie złodziejskie praktyki które hamują
    rozwój przedsiębiorców i odbijają się na wszystkich ludziach w gruncie
    rzeczy.
    pozdrawiam!