PracaGrupypl.praca.dyskusjeLikwidacja stanowiska pracy w TPSA. › Re: Nie mogą zwolnic
  • Data: 2002-09-24 22:46:46
    Temat: Re: Nie mogą zwolnic
    Od: "krzys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a co znaczy pojecie zewnętrzna firma wg przepisów TP ?
    > Jeśli zatrudnię się u kogokolwiek jest to zewnętrzna firma ?
    > Czy to TP jest zobowiązana do poszukiwania mi zewnętrznej firmę ? Czy mam
    > sam szukać ?

    Zewnetrzna znaczy ta ktora wygrala przetarg lub i podpisala z TPSA na
    swiadczenie dla niej uslug telekomunikacyjnych.
    No wlasnie musialbys znalezc atrudnienie wlasnie w takiej firmie.
    A czy jest zobowiazana? Tego dokladnie nie wiem.
    Wiem ze jest w Pionie Sieci realizowany program "Praca Za Pracownika".
    Na ten temat dokladnie nic nie wiem, popytaj sie u siebie tych wyzej
    postawionych napewno wiedza cos wiecej na ten temat.
    Krzys