PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nazwa stanowiska

  • 1. Data: 2004-12-29 12:58:51
    Temat: Nazwa stanowiska
    Od: "amamutek" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Jak okreslić stanowisko zadania w jednym:
    obługa sprzedażowa: wystawianie faktur, zamawianie/kontakt z dostawcą,
    wprowadznie faktur/zakupów, kontrola płatności/realizowanie przelewów
    obsługa marketingowa: ulotki, informacje
    organizacja pracy biura.
    Dziekuje z góry za pomoc

  • 2. Data: 2004-12-29 13:13:32
    Temat: Re: Nazwa stanowiska
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 29 Dec 2004 12:58:51 +0000 (UTC), amamutek
    <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał:

> [...]
    > wprowadznie faktur/zakupów, kontrola płatności/realizowanie przelewów
    > obsługa marketingowa: ulotki, informacje

    "czlowiek-orkiestra" ? ;)

    - pracownik biurowy - a reszte reguluje podpisany zakres obowiazkow.

    Mozesz tez pocwiczyc rozne neologizmy ale czy jest sens?

  • 3. Data: 2004-12-29 13:17:43
    Od: "LupoAlberto" <l...@f...adres.pl>

    Użytkownik "amamutek" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wprowadznie faktur/zakupów, kontrola płatności/realizowanie przelewów
    > obsługa marketingowa: ulotki, informacje

    - Pełnomocnik do spraw kontaktów z klientami
    (biuro też służy do kontaktów z klientem)

    - Pełnomocnik ds finansów i reklamy

    LupoAlberto

  • 4. Data: 2004-12-29 13:24:24
    Od: "Immona" <c...@W...com.pl>

> [...]
    > wprowadznie faktur/zakupów, kontrola płatności/realizowanie przelewów
    > obsługa marketingowa: ulotki, informacje

    poprobuje. ktos (pracownik, specjalista) handlowo-administracyjny albo ds.
    administracji i marketingu. W przypadku, gdy stanowisko jest samodzielne,
    tzn. ta osoba zawiaduje calym biurem i jest za nie odpowiedzialna, moze byc
    kierownik biura.

    I.

  • 5. Data: 2004-12-29 13:33:03
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Wed, 29 Dec 2004 14:17:43 +0100, LupoAlberto <l...@f...adres.pl>
    napisał:

    > - Pełnomocnik do spraw kontaktów z klientami
    > (biuro też służy do kontaktów z klientem)
    > - Pełnomocnik ds finansów i reklamy

    Przede wszystkim, propozycje powinny zalezec od tego, kto sie pyta.

    Jesli pracodawca - to jak najprosciej, lub z wyeksponowaniem elementu
    najprzydatniejszego do kontaktow z osobami spoza firmy..
    Jesli pracownik - to najlepiej skupic sie w nazwie na wyeksponowaniu
    obowiazkow zgodnych z posiadaym wyksztalceniem i dalszymi planami
    zawodowymi.

    Pracowalem w firmie, gdzie najmocniejsza osoba byl asystent glowej
    ksiegowej (nastepy awans - dyrektor), tak wiec w samych strukturach firmy
    nazewnictwo jest malo istote, chyba, ze musi zawierac element wymuszony
    konkretnymi przepisami.

  • 6. Data: 2004-12-29 13:34:10
    Od: Krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

  • 7. Data: 2004-12-29 16:47:20
    Od: "DariuszK" <d...@g...pl>

    Witam
    Jeżeli będziesz w przyszłości szukał pracy to bardzo ważne jest jak
    nazwiesz, weźmy przykład: ktoś pracuje przy składaniu i konfiguracji
    komputerów oraz obsługuje kilka komputerów biurowych.
    Jeżeli za kilka lat będzie szukał pracy w dużej firmie i w CV wpisze
    stanowisko na którym pracował dwa lata i zdobył duże doświadczenie to
    różnica w słowach
    a) serwisant
    b) administrator
    mają inny wydźwiek dla przyszłego pracodawcy
    Wiem z doświadczenia znajomych że pracodawcy specjalnie wpisują np:
    serwisant aby pracownicy nie odchodzili po roku lub dwu bo trudniej znaleźć
    lepiej płatną pracę jeżeli ktoś pracuje jako administrator a ma wpisane
    serwisant każdy szereguje go w siatce płacowej serwisanta.

    Wiec warto walczyć o to co wprzyszłości może Ci pomóc w znalezieniu lepszej
    pracy

    Pozdrawiam Darek

  • 8. Data: 2004-12-29 19:03:42
    Temat: Odp: Nazwa stanowiska
    Od: "konto" <k...@o...pl>

    >- Pełnomocnik do spraw kontaktów z klientami
    > (biuro też służy do kontaktów z klientem)
    >- Pełnomocnik ds finansów i reklamy

    ......pełnomocnik musi mieć papier od tego kogo bedzie reprezentowal ......

    REFERENT w dziale sprzedazy i marketingu

    rafal

  • 9. Data: 2004-12-30 15:33:04
    Od: "LupoAlberto" <l...@f...adres.pl>

    > ......pełnomocnik musi mieć papier od tego kogo bedzie reprezentowal

    No podobno ma wystawiać faktury i realizować przelewy,
    więc jest pełnomocnikiem - bez papieru tak czy inaczej ani rusz...

    LupoAlberto