PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nauczyciel stazysta

  • 11. Data: 2003-06-25 12:20:38
    Temat: Re: Nauczyciel stazysta
    Od: "winetu" <P...@w...pl>

    Użytkownik "babla" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:bdc3kj$lob$6@atlantis.news.tpi.pl...
    > a czy to prawda, ze 3 lata pracy jako nauczyciel akademicki nadaja prawa
    > rownorzedne z wyksztalceniem pedagogicznym? - mozna uczyc w szkole
    > podstawowej i gimnazjum

    Nie mam pojęcia. B. duzo informacji i przepisów jest na stronie MEN, ale nie
    wiem czy coś na ten temat znajdziesz.

  • 12. Data: 2003-06-25 15:35:34
    Od: "JarekT" <t...@w...pl>

    > a czy to prawda, ze 3 lata pracy jako nauczyciel akademicki nadaja prawa
    > rownorzedne z wyksztalceniem pedagogicznym? - mozna uczyc w szkole
    > podstawowej i gimnazjum

    Nie mam czasu dokładnie szukać, ale podam trop:

    - KN Rozdz. 3
    - ROZPORZĄDZENIE MEN z dnia 13 sierpnia 1999 r. w sprawie szczegółowych
    zasad sprawowania nadzoru pedagogicznego, wykazu stanowisk wymagających
    kwalifikacji pedagogicznych, kwalifikacji niezbędnych do sprawowania nadzoru
    pedagogicznego, a także kwalifikacji osób, którym można zlecać prowadzenie
    badań i opracowywanie ekspertyz. (Dz. U. Nr 67, poz. 759)
    - http://www.vulcan.pl/prawo
    - http://szkola.net/
    - http://eduseek.pl/ (tam jest jakieś przekierowanie, ale działa)
    - http://www.eduinfo.pl/

    Pozdrawiam
    Jarek

  • 13. Data: 2003-06-26 12:30:15
    Od: "babla" <n...@s...pl>

    dankie

  • 14. Data: 2003-06-26 16:30:41
    Od: "JarekT" <t...@w...pl>

    > dankie>

    bittie ;))

  • 15. Data: 2003-06-26 18:31:19
    Od: "Kamil Ratajczyk" <k...@N...gazeta.pl>

    serdecznie dziekuje wszystkim za pomoc :)

    pozdrawiam