PracaGrupypl.praca.dyskusje › GERMANOS - praca jako sprzedawca ? ile dają i czy warto ?

  • 1. Data: 2003-06-23 16:33:55
    Temat: GERMANOS - praca jako sprzedawca ? ile dają i czy warto ?
    Od: "Adam G" <t...@o...pl>

    Witam! mam oferte pracy jako Sprzedawca
    w salonie Germanos - dilera ERY GSM.

    Czy warto tam pracować ?
    Ile da się wyciagnąć na miesiąc
    I jak jest z godzinami pracy - bo salon jest w hipermarkecie czynnym do 21

    dzieki

    Adam G

  • 2. Data: 2003-06-23 17:15:26
    Od: "Tomek Zielinski" <t...@f...org.pl>

    "Adam G" <t...@o...pl> wrote in message

    > I jak jest z godzinami pracy - bo salon jest w hipermarkecie czynnym do 21

    Do sklepu z telefonami na 100% da się zadzwonić i spytać.

    Tomek Z.

  • 3. Data: 2003-06-23 17:32:25
    Od: "moooni" <m...@c...peel>

    Adam G wrote w wiadomości:

    > Witam! mam oferte pracy jako Sprzedawca
    > w salonie Germanos - dilera ERY GSM.
    Nie wiem czy gratulować, czy współczuć... I pamiętaj, że nie ma już Era GSM.
    Jest ERA :)

    > Czy warto tam pracować ?
    j.w.
    To praca, która może stać się przyjemną częścią Twojego życia, ale może też
    Ci je zrujnować. Zależy czy się będziesz przykładał czy nie. Rozumiem, że w
    Warszawie będziesz pracował. Warszawa [imho] rządzi się innymi prawami.
    Blisko jest do centrali, w której pracują naprawdę cudowni ludzie. Mili,
    sympatyczni, młodzi, przystojni........ Hmmm... :))
    Germanos robi świetne szkolenia, wiele się można nauczyć. Ten element
    wspominam najlepiej :)

    > Ile da się wyciagnąć na miesiąc
    To zależy, czy wypłacą Ci premię, czy nie :)

    > I jak jest z godzinami pracy - bo salon jest w hipermarkecie czynnym
    > do 21
    Jednego dnia możesz pracować 12 godzin, a drugieg mozesz miec wolne. Mozesz
    tez trzy dni z rzędu pracować po 12, a potem trzy dni leżeć. MOzesz tez
    codziennie pracowac po kilka godzin.Wszystko zalezy od tego, czy koordynator
    ustali grafik, czy sami współpracownicy w salonie. Po prostu trzeba się
    dogadać i tyle. Praca w hiperach jest męcząca.... Nawet jeśli się pracuje w
    galerii pawilonów.

    > dzieki
    proszę :)

    Pozdr,
    Monika
    (10 miesiący przepracowanych w Germanosie)

  • 4. Data: 2003-06-23 19:29:42
    Od: "Adam G" <t...@o...pl>

    dzieki za pomoc, praca ze tak powiem jest na śląsku
    i jeszcze raz zapytam ile można się spodziewać miesiecznie
    z premia i bez, jak to się u Ciebie kształtowało ?

    jeszcze raz dzięki

    Adan

  • 5. Data: 2003-06-23 19:30:37
    Od: "Adam G" <t...@o...pl>

    śmieszne, akurat co do zarobków to nie za bardzo chcieli
    rozmawiać przez telefon, nawet na 1 spotkaniu sie zaklinowali.....

    pozdrawiam
    Adam

  • 6. Data: 2003-06-24 09:03:05
    Od: "moooni" <m...@c...peel>

    Po tak intymne szczegóły zapraszam na priva: m...@c...pl :)

  • 7. Data: 2003-06-24 09:25:14
    Od: "KK" <m...@n...wp.pl>

    to jakas reklama w stylu herbalife - trzymamy się za ręce??

  • 8. Data: 2003-06-24 09:28:53
    Od: "moooni" <m...@c...peel>

    KK wrote w wiadomości:

    > to jakas reklama w stylu herbalife - trzymamy się za ręce??

    Nie, to żadna reklama. Po prostu miło wspominam swoją byłą pracę...