PracaGrupypl.praca.dyskusje › zaswiadczenie o pracy na granicy UK

  • 1. Data: 2003-06-23 15:51:55
    Temat: zaswiadczenie o pracy na granicy UK
    Od: "ownerek" <o...@i...pl>

    Witam
    Moze ktos z Was bedzie umial mi doradzic, za co bede ogromnie wdzieczny ;-)
    Za kilka dni wybieram sie do Londynu, na granicy chce przedstawic wszystkie
    dokumenty jakie tylko uda mi sie zgromadzic ;)

    Studiuje sobie wiec bede mial zaswiadczenie ze jestem studentem ( i to nawet
    2 uczelni), tylko problem w tym ze tylko po polsku to raz ;-)

    Pracowalem na umowe zlecenie w Agencji Reklamowej, oni wystawia mi
    zaswiadczenie ze jestem zatrudniony np. do konca roku.
    Macie moze jakis wzor takiego zaswiadczenia jak powinno wygladac?? Najlepiej
    w jezyku angielskim, wprawdznie niezle sie nim posluguje, ale boje sie ze
    strzele jakas gafe.

    Z gory dziekuje za wszelka ewntualna pomoc.

    pozdrawiam
    Lech Rudnicki

  • 2. Data: 2003-06-23 19:53:11
    Temat: Re: zaswiadczenie o pracy na granicy UK
    Od: "Tomek Slota" <t...@z...wroc.pl>

    Uważaj, bo jeszcze swoją nadgorliwością wzbudzisz podejrzenia. Nie wyjezdzaj
    bez pytania z zadnym zaswiadczeniem, zwlaszcza po polsku, miej w portrfelu
    legitymacje ISIC, Hostelling International itp. Przede wszystkim zabierz ze
    sobą aparat fotograficzny, przewodnik, i inne akcesoria zwykłego turysty, no
    i wyluzuj ;-)