PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nareszcie!!!

  • 11. Data: 2002-07-01 19:34:36
    Temat: Re: Nareszcie!!!
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl>

    > Trochę za grubo zaokrągliłeśbo jest to ciąg geometryczny o iloczynie 3 i
    > zaokrąglając trzeba było raczej przyjąć (3^15) / 2
    > wychodzi ok. 7 154 500

    Tak, zdalem sobie z tego sprawe po wyslaniu juz posta. Przepraszam bardzo
    wszystkich ktorzy zrezygnowali z zapisania sie do systemu po przeczytaniu o
    tak ogromnych liczbach - faktycznie, szansa jest dwukrotnie wieksza :)

    Merlin

    --
    Tomasz 'Merlin' Kolinko
    E-mail: tom[at]mensa.org.pl

  • 12. Data: 2002-07-02 16:37:06
    Od: "chomicz" <c...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "Tyrmand" <b...@k...net.pl> napisal w wiadomosci
    > c...@p...onet.pl napisal:
    >
    > Odpowiedz na zadane pytanie: 'Ilu frajerow trzeba znalezc dla 15 dolcow
    ;-)'

    > --
    > Tyrmand
    Odpowiedz: 2.

  • 13. Data: 2002-07-03 09:37:55
    Od: "diuk" <p...@d...com.pl>

    > Odpowiedz: 2.

    Ok. Prześlij mi 5 USD i mnie zapisz... (chyba uczciwie: dla każdego z trzech
    po 5 USD?)
    Aha, i od razu rezygnuję z dalszego ciągu ....

  • 14. Data: 2002-07-03 16:18:24
    Od: "chomicz" <c...@p...onet.pl>

    Zwariowałeś??? Ideą tego biznesu jest nie inwestowanie niczego. Zapisz się i
    zgromadź se sam 5 dolców. To nie zajmie dużo czasu.

  • 15. Data: 2002-07-04 06:56:47
    Od: "diuk" <p...@d...com.pl>

    > Zwariowałeś??? Ideą tego biznesu jest nie inwestowanie niczego. Zapisz się
    > zgromadź se sam 5 dolców. To nie zajmie dużo czasu.

    NO JAK TO?!! To ja umożliwiam Ci zarobienie 5 USD, a Ty tak? nieładnie, oj
    nieładnie....

  • 16. Data: 2002-07-04 16:08:34
    Od: "chomicz" <c...@p...onet.pl>

    Ty mi umożliwiasz - jak się u mnie tyle uzbiera z TWOJEJ piramidki, to mogę
    ci wtedy podesłać, ale nie z góry! Skąd mam mieć pewność, że to mi się
    zwróci, jeśli się np. zaraz wypiszesz albo nie będziesz odbierać płatnych
    maili? Nie mam pewności. I właśnie dlatego z góry nic nie płacę, ale po
    uzbieraniu się tej kwoty to proszę bardzo - tylko daj mi znać kiedy to
    nastąpi!