PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w policji

  • 1. Data: 2002-06-30 09:34:13
    Temat: praca w policji
    Od: "bobek" <p...@w...pl>

    Jak ubiegać się o pracę w policji lub straży miejskiej ?,
    jakie wymagania trzeba spełniać?

    --
    p...@w...pl

  • 2. Data: 2002-07-01 06:48:11
    Temat: Re: praca w policji
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    "bobek" <p...@w...pl> wrote in message news:afmjbs$137$1@news.tpi.pl...
    > Jak ubiegać się o pracę w policji lub straży miejskiej ?,
    > jakie wymagania trzeba spełniać?

    trzeba miec maly mozg i wielkie muly - tak ogolnie;)
    /p

  • 3. Data: 2002-07-01 08:53:08
    Od: <k...@p...onet.pl>

    > trzeba miec maly mozg i wielkie muly - tak ogolnie;)
    > /p
    Watpie. Jak maja po paru kandydatow na jedno miejsce, to tez moga sobie
    pozwolic na wybranie gosci z jezykiem, dobra szkola itp. Prawo popytu i podazy.

    A tak przy okazji...czytalem kiedys jakas powiesc z akcja w NY czy innym Los
    Angeles...tam po kilkudziesieciu kandydatow jest na jedno miejsce, po prawie,
    socjologii, psychologii...co roku sa konkursy kwalifikacyjne, niektorzy po pare
    lat z rzedu startuja..i to na zwykle krawezniki...dopiero potem mozna robic
    kariere...jesli sie sprawdzi. Sadze ze odsiew tam wg klucza robia...tyle % z
    perspektywa awansu..a tyle to raczej na stale zostanie na stanowiskach
    operacyjnych....nizsze kwalifikacje.

    co do autora posta...wrzuc w gogle "szkoły policyjne", policja itp...cos ci
    wypadnie pewno..a nie..przejdz sie na jakas komende miejska czy wojewodzka i po
    prostu zapytaj

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 4. Data: 2002-07-01 10:30:22
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    > Watpie. Jak maja po paru kandydatow na jedno miejsce, to tez moga sobie
    > pozwolic na wybranie gosci z jezykiem, dobra szkola itp. Prawo popytu i
    podazy.
    <cut>
    Nie no tak sie sklada, ze znam kilku gliniarzy, jeden cos soba reprezentuje
    (z tych takich bardziej intelektualnych, z matura:) a reszta.... no po
    prostu litosc i trwoga, ze ci kolesie maja nas 'bronic'.
    I z takich smutnych obserwacji biora sie moje uwagi na ten temat.
    pozdr
    /p