PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nareszcie!!!

  • 1. Data: 2002-06-30 18:54:35
    Temat: Nareszcie!!!
    Od: <c...@p...onet.pl>

    Nareszcie można sobie dorobić całkiem sporo kasy [prawie] nic nie robiąc!
    Dotychczas to były tylko nieopłacalne oferty... ale teraz jest wreszcie coś
    dobrego!
    Chodzi o firmę 143lovemail. Niby zwyczajna firma, która płaci za czytanie
    emaili. A jednak nie. 143 poziomy referrali, w tym I - 30%, II - 10%,
    wskazują, że jeśli nawet zachęci się tylko jedną osobę do uczestnictwa w
    systemie, a ona też zachęci jedną, tamta zaś też tylko jedną itd. 143 razy,
    a tylko co dziesiąta zachęci 3 osoby, to każda z nich (łącznie oczywiście z
    pierwszą, czyli tobą) będzie dostawać kilkadziesiąt tysięcy dolarów
    miesięcznie!
    Nieprawdopodobne? Wiem, na początku nie można w to uwierzyć. Ale wszystko
    jest wyliczone, w razie kłopotów proszę o maile. Przyślę wtedy wszystkie
    obliczenia w Excelu.
    Czy warto sobie tym zaprzątać głowę? Każdy mówi na początku, że nie. Ale
    wystarczy na to spojrzeć z innej strony: nic nie można stracić. Chyba tylko
    2 minuty na zapis (albo mniej, zależy od łącza). W każdej chwili można
    zrezygnować bez konsekwencji. Dlatego jeśli nie jesteś przekonany do końca,
    po prostu wypróbuj. Ja też tak zaczynałem.
    Nie dodałem jeszcze, że aby zarobić kilkaset dolarów, wystarczy dużo mniej
    osób, ale to chyba oczywiste.
    Dobrze, jak tam wejść? Oto linki:
    Na stronę główną:
    http://143lovemail.com/cgi-bin/page.cgi?r=chomicz@po
    czta.onet.pl
    Na stronę z zapisem (signup):
    http://www.143lovemail.com/cgi-bin/signup.cgi?r=chom
    i...@p...onet.pl
    W razie wszelkich pytań lub wątpliwości służę pomocą:
    c...@p...onet.pl?subject=ZARABIANIE
    Jeszcze jedno. Dostałem już od nich wypłatę ($15), także nie ma problemów,
    płacą w Polsce, nie oszukują.

  • 2. Data: 2002-06-30 19:13:47
    Temat: Re: Nareszcie!!!
    Od: "Michal Macierzynski" <a...@p...fm>

    > Jeszcze jedno. Dostałem już od nich wypłatę ($15), także nie ma problemów,
    > płacą w Polsce, nie oszukują.

    taaaaaaak? A pokaz zeskanowany czek...

  • 3. Data: 2002-06-30 19:48:26
    Od: "chomicz" <c...@p...onet.pl>

    Nie mam skanera, zresztą nie brałem czeku tylko na konto w e-gold!

  • 4. Data: 2002-07-01 08:09:23
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl>

> [...]
    > a tylko co dziesiąta zachęci 3 osoby, to każda z nich (łącznie oczywiście
    > pierwszą, czyli tobą) będzie dostawać kilkadziesiąt tysięcy dolarów

    Policzmy..
    Zakladamy, ze dokladnie 1 na 10 osob wciaga 3 osoby, a lancuszek ma dlugosc
    143.
    Mamy wiec prosty wzor na ilosc osob pod Toba:
    10 osob (Ty wciagasz jedna, ona wciaga kolejna itd..)+3(11-ty wciaga 3
    osoby)*(a u nich ten sam wzor),
    czyli:
    10+3*(10+3*(10+3*...)
    10+30+3*3*10 + 3*3*3*10....+3^14*10
    co sie rowna w przyblizeniu
    3^15*10
    Kalkulator windziany
    143 489 070
    Niestety, drogi kolego - obawiam sie, ze Twoj plan zarobienia fortuny moze
    nie wypalic, gdyz abys zarobil te kilkadziesiat tysiecy dolarow w Twojej
    piramidce musza znalezc sie 143 miliony osob. Byliby to pewnie wszyscy
    polscy, niemieccy i francuscy internauci razem wzieci.. (albo nawet wiecej).

    Idz poszukaj prawdziwej pracy

    pozdrawiam
    Merlin

    --
    Tomasz 'Merlin' Kolinko
    E-mail: tom[at]mensa.org.pl

  • 5. Data: 2002-07-01 10:10:46
    Od: "chomicz" <c...@p...onet.pl>

    Coś ci chyba nie wyszło. U mnie przy takim założeniu wychodzi 4,7 miliona.
    Musiałeś się machnąć w obliczeniach, bo do takich służy nie kalkulator tylko
    Excel. Podesłać ci arkusz???

  • 6. Data: 2002-07-01 11:59:51
    Od: "diuk" <p...@d...com.pl>

    ilu frajerów trzeba znaleźć dla 15 usd?

  • 7. Data: 2002-07-01 13:30:48
    Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl>

    > Coś ci chyba nie wyszło. U mnie przy takim założeniu wychodzi 4,7 miliona.
    > Musiałeś się machnąć w obliczeniach, bo do takich służy nie kalkulator
    tylko
    > Excel. Podesłać ci arkusz???

    Kalkulator windziany dobrze radzi sobie z duzymi liczbami, czekaj, policze
    jeszcze raz..
    3^15 = 14 348 907
    3^14 = 4 782 969
    Czyli to Ty pewnie sie machnales. Ja policzylem, ze 3^15, bo zaokraglilem
    3^14+3^13+3^12..,

    No i jeszcze calosc * 10.

    pozdro
    Merlin

    --
    Tomasz 'Merlin' Kolinko
    E-mail: tom[at]mensa.org.pl

  • 8. Data: 2002-07-01 14:30:57
    Od: "DarekS" <n...@a...com.pl>

> [...]
    > 3^14 = 4 782 969
    > Czyli to Ty pewnie sie machnales. Ja policzylem, ze 3^15, bo zaokraglilem

    Trochę za grubo zaokrągliłeśbo jest to ciąg geometryczny o iloczynie 3 i
    zaokrąglając trzeba było raczej przyjąć (3^15) / 2
    wychodzi ok. 7 154 500

    > No i jeszcze calosc * 10.

    czyli 71 545 000 w zaokrągleniu - liczba w dalszym ciągu kosmiczna choć o
    połowę mniejsza ;-)))))

    --
    Darek
    wyciąć anty spam z adresu

  • 9. Data: 2002-07-01 17:02:54
    Od: Tyrmand <b...@k...net.pl>

    c...@p...onet.pl napisal:

    Odpowiedz na zadane pytanie: 'Ilu frajerow trzeba znalezc dla 15 dolcow ;-)'

    --
    Tyrmand

  • 10. Data: 2002-07-01 18:25:05
    Od: "Yattaman" <y...@a...net.pl>

    Użytkownik "chomicz" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Nie mam skanera, zresztą nie brałem czeku tylko na konto w e-gold!
    > Użytkownik "Michal Macierzynski" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
    > problemów,

    Zeskanowanie kartki pamieru nie jest takie drogie... a z pewnościa w
    banku dali jakieś potwierdzenie...
    Zeskanuj i daj link...

    --
    Y.