PracaGrupypl.praca.dyskusjeNapisał w liscie motywacyjnym... › Re: Napisał w liscie motywacyjnym...
    From: "Newscheck" <n...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Napisał w liscie motywacyjnym...
    Date: Wed, 9 Aug 2006 10:03:25 +0200

    Witam Krzysztofie

    "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@g...pl> wrote in message
    news:k7lm6qyx6err$.sr2si10nanng$.dlg@40tude.net...
    > Duża instutucja ze sfery budżetowej potrzebuje człowieka i napisali w
    > ogłoszeniu, ze potrzebują osobę z wykształceniem wyższym
    > Kandydat napisał w liście motywacyjnym:

    BTW. Co/kto upowaznia Ciebie do wrzucania na net aplikacji kandydatow do
    danej pracy?? Majac doswiadczenie w tym biznesie sam powinienes wiedziec
    najlepiej, czy form CL jest wlasciwa. Jezeli zwrocila Twoja uwage, wydaje mi
    sie ze byla godna zainteresowani (zakladam ze pracujesz w agencji
    posrednictwa pracy, jezeli nie, to w jaki sposob weszles w posiadanie tego
    listu?)

    Pomimo tego, iz w CL nie ma ZADNYCH (dla Ciebie dobrze) informacji na temat
    danych osobowych, mozna z niej wyczytac przynajmniej o jaka instytucje
    chodzi i na jakie stanowisko (z grubsza) prowadzi sie nabor.

    Klauzula "Wyrazam zgode bla, bla, bla ..." daje Tobie prawo przetwarzania
    danych osobowych ale w innej formie, ale Twoja praca UPOWAZNIA Ciebie do
    zachowania tajemnicy sluzbowej. Wiec na przyszlosc zachowaj to dla siebie,
    pomimo tego, iz jak przeczuwasz, kandydat moze nadawac sie na to stanowisko.

    BTW. gdyby to ode mnie zalezalo, spotkalbym sie z tym kandydatem

    Pozdrawiam
    (-) Newscheck