PracaGrupypl.praca.dyskusjeNapisał w liscie motywacyjnym... › Re: Napisał w liscie motywacyjnym...
    From: "Yapka" <n...@b...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Napisał w liscie motywacyjnym...
    Date: Tue, 8 Aug 2006 16:19:17 +0200

    No i ma zupelna racje ...

    Wg mnie nadaje sie idealnie - przynajmniej pisze szczerze

    Ciezko sie podniecac praca polegajaca na ewidencjonowaniu papierów,
    prowadzeniu
    korespondencji, przepisywaniu, segregowaniu dokumentów, prowadzeniu
    dzennika pism wchodzących i wychodzących, upominaniu się o zwrot dokumentów
    wypożyczonych etc. :P i kazdy kto bedzie pisal czy mowil ze sie tym
    interesuje, chce to robic z pasja i zamilowaniem bedzie zwyczajnie klamal

    a juz napewno 99 % ludzi po studiach bedzie mialo poczucie
    niedowartosciowania i dla NIKOGO z nich ta praca nie jest szczytem marzen :)
    Wiec to logiczne ze przy pierwszej lepszej okazji beda chcieli zmienic -
    tylko glupiec by tak nie zrobil ;)

    Przy tej kandydaturze jest przynajmniej szansa na potraktowanie tego
    stanowiska w miare powaznie ( pewnie rowniez nie z zamilowania ale chocby z
    doswidczenia zyciowego i znajomosci realiow "rynku pracy" wynika wieksza
    szansa na docenienie tej posady ;)