PracaGrupypl.praca.dyskusjeNajbardziej Efektywne sposoby szukania pracy! › Re: Najbardziej Efektywne sposoby szukania pracy!
    From: "Immona" <c...@W...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Najbardziej Efektywne sposoby szukania pracy!
    Date: Wed, 1 Dec 2004 10:53:20 +0100

    Użytkownik "Mikołaj" <l...@s...com> napisał w wiadomości
    news:cok3bm$rta$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Immona" <c...@W...com.pl> napisał w
    wiadomości
    > dla
    >
    > Ale co to za doświadczenie? Chyba tylko takie, że się gdziekolwiek
    pracowało
    > i to tyle.

    Wbrew pozorom pomaga - oznacza, ze masz chec do pracy, nie jestes zyciowym
    leniem i olewusem, a chec do pracy i motywacja oraz aktywnosc zyciowa sa
    dosc cenione w atrakcyjnych grupach pracodawcow.

    > Na rozmowie można często usłyszeć: dla mnie to żadne doświadczenie, lepiej
    > było siedzieć i się uczyć.

    Nie zdarzylo mi sie. Ale w takim wypadku pokazuje sie indeks z czworkami i
    piatkami :)

    Moze to zalezy od kierunku. Na kierunkach np. politechnicznych -
    inzynieryjnych rzeczywiscie material ze studiow jest tym, co decyduje o
    kompetencji i rozne doswiadczenia zupelnie spoza studiowanej dziedziny przy
    braku sukcesow naukowych oznaczaja, ze ktos sie nie pasjonowal dziedzina
    studiow. Na humanistyce czy ekonomii brak doswiadczen zawodowych w trakcie
    studiow to samoboj, chyba ze ktos wygrywal jakies miedzynarodowe konkursy
    naukowe. Zreszta bary i recepcje to na 1, 2 rok. od 3 roku studiow
    doswiadczenia trzeba IMHO planowac tak, zeby byly zgodne z planami
    zawodowymi. Trik polega na tym, ze zglaszajac sie na praktyke podczas 3 roku
    studiow i majac za soba prace gdzies w recepcji na 1 roku masz przewage nad
    tym, kto nie pracowal nigdzie.

    I.