PracaGrupypl.praca.dyskusjeNajbardziej Efektywne sposoby szukania pracy! › Re: Najbardziej Efektywne sposoby szukania pracy!
    From: adasiek <p...@p...wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Najbardziej Efektywne sposoby szukania pracy!
    Date: Tue, 30 Nov 2004 21:25:09 +0100

    xet wrote:

    > w duzej mierze to dyskwalifikuje mnie to, ze jeszcze studiuje! jestem na 5
    > roku studiow na AE w Krakowie, kier: zarzadzanie i marketing (zaoczne)

    skoro jestes na zaocznych, to podejrzewam ze przez ostatnie piec lat
    miales mnostwo czasu, zeby pracowac; chociazby na zasadzie "lapac byle
    co", czyli nawet prace bardziej fizyczna (markety), ale zawsze legalnie,
    tzn. z papierem; lapac referencje w takich miejscach; i miec juz ladnie
    udokumentowane doswiadczenie w pracy - bo to jest przeciez szalenie
    wazne, zeby moc pochwalic sie znajomoscia kultury pracy w wielu
    miejscach;

    > obrona lipiec 2005 (planowana) pracodawca szuka ludzi "dyspozycyjnych"! Ja
    > tez do takich naleze (wg. mnie)!teraz zjazdy "trafiaja" mi sie srednio raz w
    > miesiacu!wiec moj wolny czas moge poswiecic "karierze"! a rozmowy
    > kwalifikacyjne...bylo ich naprawde duzo, znam juz chyba wszystkie "triki"
    > potecjalnych pracodawcow..pytania, zachowania i schematy rozmow...szkoda
    > slow...

    skoro znasz schematy rozmow, to powinienes juz wiedziec czego mozna sie
    spodziewac; a poza tym nasuwa sie takie spostrzezenie: moze po prostu
    probowales na zbyt wysokie stanowiska?? skoro po ilustam rozmowach na
    dane stanowisko stwierdziles, ze Cie odrzucaja, moze warto bylo
    posiedziec kilka miesiecy na nizszym stanowisku??

    adas;