PracaGrupypl.praca.dyskusjeNajbardziej Efektywne sposoby szukania pracy! › Re: Najbardziej Efektywne sposoby szukania pracy!
    From: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Najbardziej Efektywne sposoby szukania pracy!
    Date: Tue, 30 Nov 2004 20:02:16 +0100
    Sender: m...@o...pl@nat-dom.aster.pl

    Użytkownik xet napisał:

    > w duzej mierze to dyskwalifikuje mnie to, ze jeszcze studiuje! jestem na 5
    > roku studiow na AE w Krakowie, kier: zarzadzanie i marketing (zaoczne)
    > obrona lipiec 2005 (planowana) pracodawca szuka ludzi "dyspozycyjnych"! Ja
    > tez do takich naleze (wg. mnie)!teraz zjazdy "trafiaja" mi sie srednio raz w
    > miesiacu!wiec moj wolny czas moge poswiecic "karierze"! a rozmowy
    > kwalifikacyjne...bylo ich naprawde duzo, znam juz chyba wszystkie "triki"
    > potecjalnych pracodawcow..pytania, zachowania i schematy rozmow...szkoda
    > slow...

    Wg mnie majac zjazd raz w miesiacu, jestes osoba bardzo dyspozycyjna.
    Nie wiem jak to jest w Krakowie ale w Wawie czesto i studenci dzienni
    dogaduja sie z pracodawcami i pracuja w te dni co nie maja zajec (albo
    po zajeciach). Tyle, ze to jest jak to nazywam praca tymczasowa
    (biurowa, w barze, pubie itp.). Co nie zmienia faktu, ze da sie to
    laczyc. Pytanie tylko czy lepiej "ksztalcic" sie zawodowo np na
    bezplatnych praktykach(albo pozniej jak sie ktos sprawdzi na platnym
    etacie), czy tez ciulac grosze w pracy, ktora nic specjalnego nie
    nauczy. To juz zalezy od indywidualnej sytuacji kazdej osoby, od tego
    czy na gwalt potrzebuje pieniedzy itp.

    Moim zdaniem przewaga studiow dziennych, w aspekcie "robienia"
    znajomosci, nad zaocznymi jest taka, ze na dziennych latwiej nawiazuje
    sie znajomosci (chocby przy piwku po zajeciach). Wiecej czasu spedza sie
    w grupie itd.

    pozdrawiam
    --
    Mithos