PracaGrupypl.praca.dyskusjeNagle wszyscy idziemy na chorobowe... › Re: Nagle wszyscy idziemy na chorobowe...
    From: "witos" <usuńto_witekowidzki@wp.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nagle wszyscy idziemy na chorobowe...
    Date: Mon, 26 May 2003 12:54:53 +0200

    Dzięki za odpowiedź, ale nie zrozumiałaś mnię Basiu. To nie my chcemy się
    mścić, zastanawiam się, czy firma może się zemścić. Mam problemy z tzw.
    układem nerwowym i na zwolnienie mogę iść nie obawiając się komisji, na
    którą przy takiej nagłej ilości zwolnień, jestem pewien, zostanę wezwany.
    Wiem, ze nie wszyscy pójdą na zwolnienia, ale sporo osób. A nowi pracownicy,
    niech się znajdą, nie mam nic przeciwko. Również prac w innym sklepie nie
    jest tak trudno znaleźć, jak się ma troszkę już znajomych w innych sklpach.
    Chodzi tylko o te nieprzyjemności, o których piszesz. Jakie moga wobec nas
    zastosować represje?

    Pozdrawiam
    Witek