PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nagana pisemna

  • 1. Data: 2005-11-16 08:16:28
    Temat: Nagana pisemna
    Od: Flipi <f...@s...poczta.fm>

    Witam,

    Chciałem się dowiedzieć, jakie są konskwencje otrzymania nagany z wpisem
    do akt.

    Co gdybym chciał zmienić pracę, jak odnoszą się do tego pracodawcy?

    Pozdrawiam,
    Flipi

  • 2. Data: 2005-11-16 17:12:37
    Temat: Re: Nagana pisemna
    Od: "Nikiel ;-\)" <n...@p...fm>

    Użytkownik "Flipi" <f...@s...poczta.fm> napisał w wiadomości
    > Chciałem się dowiedzieć, jakie są konskwencje otrzymania nagany z
    wpisem
    > do akt.

    Takie, że jak następnym razem coś 'przeskrobiesz' pracodawca będzie miał
    podkładkę aby cię zwolnić (ewentualnie później dla sądu jest to mocny
    argument).
    Ale po roku nienagannej pracy nagana powinna być usunięta z akt.
    (przypomnij o tym za rok pracodawcy, bo niektórzy nie wiedzą).

    > Co gdybym chciał zmienić pracę, jak odnoszą się do tego pracodawcy?

    Nigdzie na świadectwie pracodawca nie wypisuje, że ktoś dostał naganę.
    Ewentualnie, to jak przyszły pracodawca skontaktuje się z obecnym z
    prośbą o opinię.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)