PracaGrupypl.praca.dyskusjeNagana › Re: Nagana
    From: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nagana
    Date: Fri, 7 Feb 2003 10:09:42 +0100

    > Nie uzyskałam żadnej dodatkowej informacji, czy praca poza godzinami pracy
    > będzie jakoś wynagradzana.
    > Wygląda to nieciekawie :(

    Jesli sprawe nadgodzin masz ochote postwaic ostro i konkretnie, (a chyba
    tak, bo strasza cie sadem), zloz w kadrach pismo z potwierdzeniem na kopii,
    ze domagasz sie od tego momentu rygorystycznego rozliczania nadgodzin,
    zdabadz w swojej lub zaprzyjaznionej firmie druk zlecena na nadgodziny (nie
    pamietam nazwy....sa w firmach, gdzie jest wielu pracownikow fizycznych, tak
    naprawde sa wypelniane podpisywane hurtem przy naliczaniu pensji na
    podstawie innych zapiskow, ale kazdorazowo druczek dotyczy konkretnych
    godzin i konkretnej pracy zlecanej w danym dniu)
    i poddtykaj szefowi do podpisu za kazdym razem jak kaze ci zostac.
    Odmowi..albo idziesz do domu, albo jesli faktycznie musisz mimo to
    zostac..to skladaj pisemna skarge za pokwitowaniem na kopii., ze zmuszono
    cie i odmowiono podpisania zlecenia..do sadu jak znalazl.

    pozdr
    Krzysztof