PracaGrupypl.praca.dyskusjeNagana › Re: Nagana
    From: "Tomek" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nagana
    Date: Fri, 7 Feb 2003 10:23:26 +0100
    Sender: b...@o...pl@62.233.233.2

    > "Zwrot za styczeń" - skrót myślowy, chodziło mi o to że pomimo że nadal
    pracuję
    > to pracodawca potrącił mi za studia kwotę licząć od stycznia ( czyli za 6
    > miesięcy od stycznia do czerwca), a nie według mnie powinno być od
    rozwiązania
    > umowy o pracę. Potrącenie mam wykazane na pasku, nie dostałam za to żadnej
    > faktury, pomimo mojej prośby.
    > Nie uzyskałam żadnej dodatkowej informacji, czy praca poza godzinami pracy
    > będzie jakoś wynagradzana.
    > Wygląda to nieciekawie :(

    Trudno powiedzieć czy zrobił to dobrze czy żle. Wygląda na to, że
    zabezpiecza się na wypada zaprzestania świadczenia pracy przez ciebie.
    Woli potrącić teraz. Ważna jest kwota. Zaczekaj do ostatniej wypłaty,
    przelicz wszystko i zdecyduj co robić z tym dalej. Nic nie rób nim całej
    kasy nie będziesz miała na koncie. Miałem podobną sytuację ze studiami, z
    tym, że rozstawałem się w przyjaznej atmosferze.

    Pzdr
    Tomek