PracaGrupypl.praca.dyskusjeNagana › Re: Nagana
    From: "Tomek" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nagana
    Date: Thu, 6 Feb 2003 22:59:01 +0100
    Sender: b...@o...pl@62.233.233.2

    > Na L4 byłam 4 dni. Jestem programistą. Nagana była za niewłaściwy poziom
    > programistyczny wykonanych prac, czyli nieoficjalnie że na wydruku jedna
    > kolumna nie była drukowana w boldzie. Ignorowanie poleceń przełożonego -
    nie
    > chciałam pracować po godzinach pracy i nie udzieliłam informacji o
    zmianach,
    > które nalezy wykonać w programie ( miałam na to niecałe 2h - czyli
    zapoznanie
    > się ze źródłami i ustawą).
    > W klauzurze była informacja, ze zwrócę koszty proporcjonalnie do różnicy
> [...]

    Jeżeli chodzi o zwolnienie to przepraszam, źle przeczytałem daty, mi wyszło
    1m-c i 4 dni.
    Może udzielić nagany, jeżeli w okresie wypowiedzenia pozostajesz w stosunku
    pracy.
    Co do nagany w świadectwo nic ci nie wpiszą, ale może to byc uzasadnieniem
    nieprzyznania premii.
    Byłem w podobnej sytuacji ze studiami, rozwiązałem umowę wcześniej, ale
    miałem klauzulę o zwrocie całych kosztów poniesionych przez pracodawcę.

    Tomek